מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשפ״ב 16.08.2022

שני ימים של מלחמת התקשרות: תיעוד מיוחד מהקעמפ הלודאי

300 חיילי קעמפ גן ישראל צבא הרבי לוד, יצאו ביום ראשון למלחמת התקשרות סוערת במיוחד. התפילות בחיות, שינון שורות התניא בע"פ והנהגה חסידית. החיילים הם שהכריעו: תמים או שליח
שני ימים של מלחמת התקשרות: תיעוד מיוחד מהקעמפ הלודאי
תמונות: באדיבות המצלם

ביום ראשון, לאחר המתיחה המסורתית, פרצה בסערה בגן ישראל 'צבא הרבי' בלוד מלחמת התקשרות. 300 חיילי הקעמפ התחלקו לשני פלוגות - פלוגת תמים ופלוגת שליח. מלחמת ההתקשרות של קעמפ 'צבא הרבי' ה'תשפ"ב יצאה לדרך!

מיד לאחר כניסות הקצינים המקוריות והמבריקות של צוות 'גן ישראל' שהעידו על כישורים רבים, החלה תפילת שחרית. תפילת שחרית הראשונה של המלחמה, עוצמתית ומלאת רגש. רק לראות את החיילים מנגנים ב'שיבנה' וזועקים 'אמן יהא שמיה' היה מספיק לעלות חיוך של נחת אצל הסובבים כולם ושכונת חב"ד בלוד שקולות החיילים הגיעו עד לבנייני התושבים.

במהלכם של ימי המלחמה שמעו ולמדו החיילים אודות תוכן הפלוגות; תמים ושליח. באמצעות חומר הלימודים וההמנונים הסוחפים, הונגשה לחיילים זווית ראייה והבנה עמוקה מעט במושגי יסוד אלו.

בסיום יום המלחמה הראשון אף נערכו הצגות מושקעות שהמחישו לחיילים את תוכן הפלוגות. הצגות שהביעו יותר מכל את מהות הפלוגה, ומהו עניינה.

אם היה הקורא מהלך בימים אלו סמוך ל'קריית גן ישראל' לוד בשעות הבוקר, היה מן הסתם רווה נחת. לשמוע באוזנינו מאות חיילים נאמנים זועקים יחד את פסוקי התפילה ומתחננים יחדיו לבוא משיח צדקנו. אין זה דבר של מה בכך. אך כמו תמיד יש מנצח. ואף ששני הצדדים היו טובים ביותר, הן מצד הצוות והן מצד החיילים, בכל זאת היה וקם לו מנצח. פלוגת תמים שהשקיעה ממיטב מרצה וכוחותיה בשינון ולימוד שורות של תניא בעל פה, בכמות גבוהה, היא זו שהובילה לניצחון.

בסיומה של מלחמה נסעו יחד חיילי הקעמפ יחד עם הצוות המסור לעבר בריכת העיר לוד, שם נשמעה ההכרזה הרשמית על הפלוגה המנצחת. זאת לאחר הקפיצה למים. כמיטב המסורת.

את הקעמפ מנהלים ברוב כישרון הרב יוסי עמוס ממחנכי ת"ת חב"ד בלוד יחד עם הת' יהודה מנחם בן חיים, התמ' שניאור זלמן בוטמאן והתמ' יוסף צבי קעניג.

הנהלת הקעמפ מביעה את הערכתה למשגיח ומשפיע ראשי דישיבת תות"ל לוד, משפיע הקעמפ הרה"ח הרב יוסף יצחק בוטמן ומשגיח הקעמפ הרה"ח הרב זעליג אלטהויז, ולהנהלת הישיבה בלוד הרב מנשה חדד והרב שלום בער חדד על העזרה הרבה בכל ההכנות לקעמפ ובמהלך הקעמפ.

תודה מיוחדת נמסרה לראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו ולממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך יוסי הרוש ולר' יוסי לויטין והנהלת ארגון יחד למענכם על כל הסיוע. תודות למנהל ת"ת חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, ולמנהלת מתנ"ס חב"ד הגב' אריאלה יורקוביץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.