שניאור דייטש | יום י"ט אב ה׳תשפ״ב 16.08.2022

השר ליברמן התרגש בבית הכנסת של ילדי ז'יטומיר

ארבעה חודשים אחרי שהגיעו לישראל בתום מבצע הצלה סוער, ביקר שר האוצר אביגדור ליברמן בבית הילדים מז'יטומיר השוכן בנס הרים ונחשף למסירות של שלוחי חב"ד ולחייהם החדשים של הילדים
השר ליברמן התרגש בבית הכנסת של ילדי ז'יטומיר

ארבעה חודשים אחרי שהוברחו מז'יטומיר הבוערת, ילדי 'בית הילדים' בז'יטומיר, השוכנים בכפר נופש מיוחד בנס הרים, קיבלו את פניו של שר האוצר אביגדור ליברמן שהגיע מלווה עם בכירי לשכתו. 

יחד עם הילדים, קיבל את פני השר ליברמן גם שליח חב"ד, ורבה של ז'יטומיר ומערב אוקראינה הרב שלמה וילהלם, שהקים את בית הילדים יחד עם רעייתו הרבנית. כמו כן התלווה לביקור הרב מנדי בלוי מהנהלת 'כולל חב"ד', המעניק מערך תמיכה לילדים הפליטים ולשלוחי חב"ד מז'יטומיר מיום הגעתם ארצה וכן השליח הרב שלמה חיים פלס, החולש על מערך תמיכה נרחב בשלוחי חב"ד באוקראינה. בנוסף נלווה לביקור גם העסקן ר' לוי אדרעי. 

השר ליברמן, שפגש את הילדים עם רדתם מהמטוס, ברחבת שדה התעופה בן גוריון, לאחר מסע ההצלה הניסי מאוקראינה, והיה שותף בהענקת סיוע לבית הילדים, שמח לשמוע מהם על התאקלמותם בארץ. הוא צפה בסדר יומם המגוון, החינוכי והערכי שמעניקים להם שלוחי חב"ד ונחשף מקרוב להשקעה ולהתמסרות מעוררת ההשראה. 

במהלך הביקור, סייר השר ליברמן, גם בבית הכנסת של בית הילדים, ופגש את הנערים הבוגרים. השר התרגש במיוחד לראות את הנערים בבית הכנסת, גדלים ברוח ישראל סבא, בדיוק כמו בחממה בז'יטומיר. 

בהמשך, בפגישה בין ליברמן לצוות בית הילדים, ביקש השר לשבח את שלוחי חב"ד, שפועלים במסירות מתמשכת למען רווחתם של הפליטים מאוקראינה, בכל החזיתות.

וידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.