שלום לאופר | יום י"ט אב ה׳תשפ״ב 16.08.2022

ההוכחות לקיומם של חוצנים. הרבי: "מי אמר שאין חייזרים?"

הקונגרס האמריקני בחן ממצאים שהצביעו על קיומים של חוצנים • הרבי על היתכנות קיומם של חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ • צפו בסרטון
ההוכחות לקיומם של חוצנים. הרבי:
פרופ' וועלוועל גרין בראיון לחברת JEM. סרטון החוצנים.

פרופסור זאב וולף (וועלוועל) גרין היה פרופסור לאפידימיולוגיה ועובד בנאס"א – סוכנות החלל האמריקנית. במסגרת עבודתו הרבה לחקור את האפשרות שמתקיימים חיים מחוץ לכדור הארץ, דבר שעד היום טרם נמצא לו הוכחה.

בהזדמנות אחת כתב לו הרבי תוך שהוא מעודד אותו להמשיך לחקור את האפשרות הזו:
"מי שקובע שאין חיים מחוץ לכדור הארץ - מציב גבול ליכולתו של הבורא"!.

במענה לשאלה של פרופסור יהודי "מה דעת התורה בשאלת האפשרות של קיום תרבויות מחוץ לכדור הארץ", השיב הרבי בתשובה מפורטת:
"בכל מקרה, מדובר רק ביצורים פשוטים, ולא ביצורים נבונים או בתרבויות נבונות, יצורים נבונים, על פי הגדרת התורה (רמב"ם הלכות תשובה פ"ה), אינם אלא כאלה שהם, בדומה לאדם, בעלי בחירה חופשית "מין זה של אדם.. יחיד בעולם ואין מין שני דומה לו בזה העניין שיהא הוא מעצמו בדעתו ובמחשבתו יודע הטוב והרע ועושה כל מה שהוא חפץ ואין מי שיעכב בידו מלעשות הטוב או הרע".

"מכאן, שאם מניחים שישנם במקום כלשהו בתבל יצורים נבונים, חייבים לומר שיש להם תורה - וזה לא ייתכן: לא ייתכן שהתורה של אותם יצורים נבונים היא תורה אחרת, שונה משלנו, כי התורה - תורת אמת - יכולה להיות רק אחת. מאידך, גם אי-אפשר להניח שליצורים אלה ישנה אותה תורה שניתנה לנו, שהרי סיפור מתן תורה לעם ישראל על כדור הארץ מתואר בתורה עצמה בפרטי פרטים, כשתשומת לב רבה מוקדשת בה לפרטים אלו, באשר הם משמעותיים ביותר לגבי עצם הבנת התורה".

בגמרא על הפסוק ב"שירת דבורה" על מלחמת ברק וסיסרא (שופטים ה' כג'), "אורו מרוז אמר מלאך ה', אורו ארור יושביה", נכתב ש"מרוז" הוא כוכב שבשונה משאר הכוכבים שבאו לעזרת ישראל תושבי כוכב זה לא באו לעזור, רש"י גם מזכיר פירוש בספר שופטים, ומביא אותו ראשון.

***

לפני מספר חודשים כונסה וועדה בקונגרס האמריקני לבחינת ממצאים שכללו חשד לקיומם של עב"מים – ראשי תיבות של: "עצם בלתי מזוהה" והחשד הוא כי מדובר ב"חוצנים" – ייצורים מכוכבי לכת אחרים.

בפני הוועדה העידו שני בכירים בפנטגון (משרד הביטחון האמריקני) ובמודיעין האמריקני והם הציגו בפני חברי הוועדה שני סרטונים שכללו מספר מקרים בהם נראו בידיאו עצמים בלתי מזוהים.

טייסים אמריקאים העידו ב-10 השנים האחרונות על עשרות מקרים בהם פגשו עב"מים. בכיר הוועדה הודה: "אין לנו הסבר לתופעות הללו".

ממשלת ארצות הברית הודיעה כי "אנחנו מחוייבים לחקור את התופעות הללו".

צפו בסרטון שהוצג בפני חברי הוועדה.  

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.