חיים גולדשטיין | יום י"ז אב ה׳תשפ״ב 14.08.2022

5 נהרגו ביממה אחת: בית חב"ד אופקים ביוזמת מעשים טובים

מבצע גדול של מעשים טובים בבית חב"ד אופקים, לעילוי נשמתם של חמישה הרוגים תושבי העיר, בתאונות קטלניות ביממה אחת • שושנה גלושטיין ע"ה, ושתי בנותיה, חיה שרה וחנה ז"ל, שקיפחו את חייהן מפגיעת האוטובוס שהדרדר לתחנה בה המתינו, בירושלים ושל יואב חדרי וחנוך טלקר, נהגי אוטובוס תושבי העיר, שנפגעו בתאונה טרגית בדרכם לסייע לתאונת דרכים ביד מרדכי
5 נהרגו ביממה אחת: בית חב
הרב הרשקוביץ. ארכיון COL

בבית חב"ד המרכזי בעיר אופקים, בראשות רב הקהילה הרב ישראל הרשקוביץ ובניהולו של השליח הרב שניאור קעניג, מתכננים מבצע גדול של מעשים טובים לעילוי נשמתם של האמא שושנה גלושטיין ע"ה, ושתי בנותיה, חיה שרה וחנה ע"ה שקיפחו את חייהן מפגיעת האוטובוס שהדרדר לתחנה בה המתינו, בירושלים.

"יחד עם כל תושבי העיר אופקים, אנו המומים ומזועזעים מהאסונות הגדולים שפקדו את עירנו, ואבלים את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות", נמסר מהנהלת בית חב"ד ל-COL.

בהודעה של בית חב"ד נכתב כי, "בירושלים קיפחו את חייהן האמא שושנה גלושטיין ע"ה, ושתי בנותיה, חיה שרה וחנה ע"ה מפגיעת האוטובוס שהדרדר לתחנה בה המתינו. וביד מרדכי קיפחו את חייהם יואב חדרי וחנוך טלקר, נהגי אוטובוס תושבי העיר, שהבחינו בתאונת דרכים בסמוך לצומת יד מרדכי, עצרו את האוטובוסים ובדרכם להגיש עזרה לנפגעים, בזמן שחצו את הכביש פגע בהם רכב חולף".

שלוחי הרבי באופקים מסרו, כי "ליבנו עם המשפחות היקרות. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו בגאולה האמיתית והשלימה ובתחיית המתים בקרוב ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.