מנחם קרביצקי | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ב 12.08.2022

מתנה לכל הורה! המכללה להורים שהופכת את הקיץ

המכללה להורים של "דרך הבית" חוללה מהפכים חיוביים במאות בתים בישראל, המשובים המחזקים לא מפסיקים להגיע לצוות המכללה. מעכשיו ועד לסוף תקופת בין הזמנים, פותחת המכללה מספר שיעורים מלאים לצפייה ללא עלות!!
מתנה לכל הורה! המכללה להורים שהופכת את הקיץ

מאז הושקה לפני כחודש וחצי, הספיקה המכללה להורים של "דרך הבית" לחולל מהפכים חיוביים במאות בתים בישראל. התכנים המקצועיים, מגוון המרצים הבכירים, ההגשה והבהירות ומעל לכל היכולת ליישם את הכלים בבית באופן מיידי ולחוש את השינוי - סוחפים את ההורים.

המשובים המחזקים לא מפסיקים להגיע לצוות המכללה. אמא אחת מספרת שהיא "משתדלת ליישם את התובנות בבית עם הילדים וכבר רואה שינויים מבורכים ב"ה". אבא נוסף מגלה שכבר אחרי השיעורים הראשונים הוא למד "לדבר בשפה של הילד, להבין את החשיבה שלו" וכמובן רואה תוצאות בשטח. 

לאור הצורך האמיתי והתועלת הרבה שמפיקים ההורים, ובשל העובדה שרבים עדיין מתלבטים למרות המחיר הנגיש, החליטו בצוות מכון "דרך הבית" שיזם והפיק את הקורס לצאת בהצעה יוצאת דופן להורים.

מעכשיו ועד לסוף תקופת בין הזמנים, פותחת המכללה מספר שיעורים מלאים לצפייה ללא עלות. "אנו מזמינים את כלל ההורים להכיר מקרוב, לטעום ולהרגיש את העוצמה. הורים רבים מספרים לנו שכבר אחרי פרק אחד הם מרגישים אחרת, מלאי השראה ובעיקר יודעים שביכולתם לחולל שינוי - וגם יש בידם את הכלים לעשות זאת בפועל! הקורס הזה הוא לא עוד פרויקט אלא שליחות של ממש ולכן החלטנו להעניק את המתנה הזו לכלל ההורים".

תקופת בין הזמנים מתאפיינת ב"זמן איכות" ממושך בהרבה של ההורים עם ילדיהם הנמצאים בחופשה ממוסדות החינוך, אך גם מועדת יותר לחיכוכים - בין הילדים לבין עצמם ובינם להורים. האפשרות להכניס המון שמחה ושלווה לבית היא ללא ספק יוזמה מבורכת. 


להתחברות מיידית לשיעורים במכללה להורים ללא עלות לחצו כאן>>>


 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.