COL | יום י"ד אב ה׳תשפ״ב 11.08.2022

חברים חדשים בהנהלה הרוחנית של התלמוד תורה בכפר חב"ד

בהתוועדות חסידית שהתקיימה אתמול (רביעי) במשרדו של הרב זאב רויטמן, המנהל הנכנס של התלמוד תורה בכפר חב"ד, הצטרפו שני חברים חדשים להנהלה הרוחנית של הת"ת. השניים הם המשפיע הרב דוד אבא זלמנוב והמשפיע הרב מיכאל טייב, החוברים בזה אל חבר ההנהלה הרוחנית בשנתיים האחרונות, הרב זלמן רודרמן
חברים חדשים בהנהלה הרוחנית של התלמוד תורה בכפר חב

בהתוועדות חסידית שהתקיימה אתמול (רביעי) במשרדו של הרב זאב רויטמן, המנהל הנכנס של התלמוד תורה בכפר חב"ד, הצטרפו שני חברים חדשים להנהלה הרוחנית של הת"ת.

השניים הם המשפיע הרב דוד אבא זלמנוב והמשפיע הרב מיכאל טייב, החוברים בזה אל חבר ההנהלה הרוחנית בשנתיים האחרונות, הרב זלמן רודרמן.

תגבור ההנהלה הרוחנית התבקש במיוחד לקראת היעדים החינוכיים והחסידיים החדשים שמנהל הת"ת הנכנס הרב רויטמן מתכוון להוביל בס"ד במוסד הקדוש הפועל תחת נשיאותו של הרבי.

"יעדים חינוכיים וחסידיים חדשים": ישיבת הצוות, אמש


 

בהתוועדות אמר הרב זלמנוב כי כבוגר התלמוד תורה בעצמו, הוא חש רגש עמוק של הכרת הטוב למוסד ולכן כאשר נקרא אל המשימה, התייצב מיד מתוך נכונות לסייע ככל יכולתו.

הרב טייב דיבר על החשיבות לרתום את ציבור ההורים לאתגרים החינוכיים של התלמידים, כדי שהבית והת"ת ידברו בשפה אחת. כמו כן הוא עמד על הצורך לבסס את החינוך החסידי על יסודות איתנים של אמונה פנימית ושל היצמדות מלאה לשולחן ערוך.

ואילו הרב רודרמן דיבר על הדגש המיוחד שיש לשים בזמננו על הצד הרגשי. להגביר את החיות החסידית ואת הרגש הפנימי של התלמידים, כדי לחבר באופן עמוק יותר בינם ובין התורה והערכים  שהמחנכים והמלמדים המסורים מרביצים בהם. הוא הודה לחברים החדשים והביע את בטחונו כי צירופם להנהלה הרוחנית ישמש 'מכפיל כוח' וייתן תנופה משמעותית נוספת להמשך הצלחת הת"ת.

באספה נטלו חלק פעיל חברי ההנהלה הגשמית של הת"ת העושים לילות כימים להצלחת המוסד – ר' יענקי הר צבי, ר' מענדי בוסטומסקי ור' ידידיה חסין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.