מערכת COL | יום י"ד אב ה׳תשפ״ב 11.08.2022

בצל הסערה: רבני חב"ד בני ברק מחזקים את מוסד "עטרת חיה"

רבני חב"ד, שלוחי הרבי, המשפיעים, מוסדות חב"ד ונציגי בתי הכנסת השונים בעיר בני ברק מחזקים במכתב מיוחד את המוסד הקדוש שנקרא על שם הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה "עטרת חיה", בצל ניסיונות גורמים שונים לסוגרו
בצל הסערה: רבני חב
בראש החותמים על מכתב התמיכה ב'עטרת חיה': רב העיר הגאון הרב חיים יצחק אייזיק לנדא (צילום: יעקב כהן)

לרגל כניסתם של מוסדות חינוך 'עטרת חיה' - לבנות בני ברק והסביבה - לשנת השלושים להיווסדם, מברכים רבני וקהילות חב"ד בעיר את המוסדות הפועלים על טהרת הקודש - שימשיכו להיות אבן שואבת ומגדלור חסידי עבור בנות ונשות הקהילה בעיר התורה והחסידות ובערי הסביבה.

על הברכה הנרגשת מתנוססת חתימותיהם של רב העיר הרב חיים יצחק אייזיק לנדא, רבנים, משפיעים, שלוחי הרבי, המשפיעים, מוסדות חב"ד ונציגי בתי הכנסת השונים בעיר המחזקים את המוסד הקדוש שנקרא על שם הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

התמיכה בלתי מעוררת מגיעה בצל ניסיונות גורמים שונים לנשל את המוסד ממקומו, תוך הפעלת מכבש לחצים בל יתואר והפסקת תקציבים. בשבוע שעבר הפגינו עשרות מהורי המוסד הוותיק במועצת העיריה.

אתמול פרסם רבה החב"די של מרכז העיר, הרב יוסף יצחק בלינוב, המכהן גם כראש הישיבה המרכזית בכפר חב"ד, מכתב נחרץ לאנ"ש בעיר, שבו מצדד במוסד ללא עוררין.

"שמעו אלי רודפי צדק, אנ"ש בעיר בני ברק, לאור המצב, על כל אחד ואחד לעשות כל מה שאפשר ונכון למען חיזוק וביצור הבית ספר לבנות 'עטרת חיה' ולא לתת יד וכו' להחריב ח"ו וח"ו או אפילו להחליש רחמנא ליצלן בית ספר שקיים כבר קרוב לשלושים שנה ופירותיו מתוקים כידוע", כתב הרב בלינוב.

עוד כתב, בין היתר: "אשרי אלו שעיניהם בראשיהם ומשתוקקים לחנך ולגדל צאצאיהם על אדני התורה והחסידות, לכן הם נזהרים מאוד שלא להיות בבחינת מסייע לידי... חס ושלום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.