שניאור דייטש | יום י"ג אב ה׳תשפ״ב 10.08.2022

בשורה לחב"דנקים בנחל'ה: אוטובוס ישיר לנתיבות ולירושלים

קו 492 שנוסע מנתיבות לירושלים ובכיוון ההפוך יעצור החל מהחודש הבא בקריית מלאכי ויספק לתושבי נחל'ה אפשרות נוספת להגיע ולחזור לעיר הקודש • הקו האחרון מירושלים ייצא ב-1 וחצי בלילה • בעקבות פעילותו הנמרצת של מ"מ ראש העיר ר' בצלאל מזרחי
בשורה לחב
תחנת האוטובוס על 'כביש 3'

בשורה גדולה ומשמחת לתושבי שכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי: החל מחודש אוקטובר הקרוב קו מספר 492, שנוסע מנתיבות לירושלים, יעצור גם בכביש 3 צמוד לקרית מלאכי ויאפשר גישה מהירה וישירה לתושבי נחל'ה והעיר כולה לעיר הבירה. 

עד היום, הקו עבר בסמוך לקריית מלאכי אך לא עצר בעיר, והתושבים נאלצו להסתפק בקווים אחרים שנוסעים לירושלים ונחשבים הרבה פחות נוחים ויעילים.

עצירתו של הקו תתאפשר בעקבות פעילותו הנמרצת של  ממלא מקום ראש עיריית קריית מלאכי, עו"ד ר' בצלאל מזרחי. לפני כחודשיים פנה מזרחי לראש האופוזיציה, אליאור עמר, וביקש את התערבותו על מנת לאפשר פיתרון תחבורתי לירושלים עבור תושבי קריית מלאכי בכלל ותושבי נחלת הר חב"ד בפרט. כיום, תושבים שרוצים להשתמש בקו 492 לכיוון ירושלים נאלצים לנסוע למסמיה, וכך גם בחזור, אז הם צריכים לרדת בתחנת מסמיה או בתחנת מרכז שפירא, ומשם למצוא דרכים להגיע לקריית מלאכי. 

מעשית, מה שרוב המשתמשים עשו הוא להשתמש בקווי התחבורה האחרים - קווים 446 ו-443 - שמסיימים פעילותם בשעה לילה מוקדמת יחסית. פעילותו של עמר מול משרד התחבורה ולשכת השרה נשאה פרי, ולאחרונה בישר עמר למזרחי כי התקבלה החלטה לפיה קו 492 יעצור גם בקריית מלאכי.

הדבר צפוי למנוע מתושבים רבים את הצורך בנסיעות המרובות והחלפת קווים, ובכך לחסוך עבורם זמן וטרחה מיותרת.
כאמור, עצירתו של הקו בקריית מלאכי מהווה בשורה גדולה מבחינת תושבי העיר: מדובר בקו ישיר שעוצר ב-11 תחנות בלבד עד ההגעה לירושלים, והנסיעה מקריית מלאכי ועד לירושלים צפויה להימשך 40 דק' בלבד.

בשורה לא פחות חשובה היא העובדה שהאוטובוס האחרון בקו יוצא מירושלים לכיוון דרום בשעה 1:30 בלילה.

לדברי עו"ד מזרחי, "תושבי נחל'ה שנסעו להשתתף באירועים בירושלים צריכים כיום לצאת מהאירוע מוקדם מאוד, תוך כדי קיומו, מאחר והקו האחרון בין ירושלים לקריית מלאכי יוצא בשעה 10:30 בלילה. הקו החדש יאפשר לתושבי נחל'ה להשתתף באירועים בנחת מבלי למהר לתחנת האוטובוס בעיצומו של האירוע", אומר מזרחי, ומודה למסייעים.

 "לידידי אליאור עמר על פעילותו בנושא ועל שמיד עם פנייתי אליו הוא הפעיל את קשריו ויכולותיו על מנת להביא את הבשורה החשובה הזאת, ושיהיה תמיד רק בשמחות!", אמר מזרחי.

מזרחי מברך את שרת התחבורה מרב מיכאלי על ההחלטה, ואומר כי בקרוב צפויות בשורות תחבורתיות נוספות לטובת תושבי העיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.