שניאור דייטש | יום י"ג אב ה׳תשפ״ב 10.08.2022

300 חיילי צבאות ה' פתחו את דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד

אוגדת הצעירים החתימה דרכונים לטוס לרבי, אוגדת הבוגרים ברחה מהמשטר הסובייטי: דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד נפתח עם למעלה מ-300 חיילים, עם מגוון משימות ואתגרים • האש והאווירה של 'גן ישראל', בנוסף לפעילויות הצבעוניות, סחפו אחריהם את ילדי שיכון חב"ד • צפו בגלריה מהיומיים הראשונים של הקעמפ • כך נראה סדן שמייצרים עליו חסידים
300 חיילי צבאות ה' פתחו את דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד

לאחר שבועות של הכנה, קעמפ צבא הרבי בלוד נפתח בהצלחה. טיולים, חוויות ואווירת 'גן ישראל' עטפה את ילדי שיכון חב"ד בלוד, באווירה חסידית טהורה.

לאחר כינוס הפתיחה השתתפו החיילים בתוכנית הכשרה מיוחדת על מנת להיות ראויים לתואר חיילי 'גן ישראל' ולאחר שביצעו את המשימות בהצלחה קיבלו תעודה המעידה על היותם חיילים בצבאות ה'.

 נחשפה תוכנית הלימודים של הקעמפ: נושא השנה "דעם רבינ'ס א סאלדאט' - חייל של הרבי. כבר ביום הראשון במפגשי הלימודים קיבל כל חייל חוברת, מושקעת ומעוצבת, כשתוכן הלימודים נסוב על מהותו של חייל בצבאות ה'. מעובד על פי שיחותיו הק' של הרבי.

לאחר מפגשי הלימודים השתתפו החיילים בפעילות חווייתית ומהנה, כשבעוד אוגדת הצעירים משלימה משימות ומחתימה דרכונים על מנת לטוס לרבי, אוגדת הבוגרים עסוקה בלברוח מהמשטר הסובייטי, להשלים משימות, ולצאת ממסך הברזל...

לאחר מסדר סיום רווי עוצמה והתקשרות, הסתיים היום הראשון בגן ישראל, כשהוא משאיר חותם חסידי ומהנה עם טעם של עוד.
למחרת, חזרו החיילים במלוא המרץ, לאחר מסדר בוקר קצר, התיישבו החיילים לתפילה חסידית ומרגשת בעוצמה שרק 'גן ישראל' יכול להפיק.
לאחר תפילת שחרית, ארוחת בוקר ומפגשי הלימודים, יצאו החיילים בצהלה לעבר האוטובוסים שחיכו מחוץ לשטח הקעמפ.

בעוד אוגדת הצעירים נוסעת למתחם 'האקסטרים' במודיעין אוגדת הבוגרים נוסעת למתחם קיר הטיפוס בראשל"צ, כשהתוצאה המהנה והנפלאה. בתמונות שלפניכם.

תפילות, מסדרים, המנונים, פעילויות, טיולים וחוויות, עם הרבה חיוך והתקשרות איתנה לרבי. כל אלו שטפו את הילדים בימים האחרונים. ובקצב מסחרר, ללא מנוחה.

את הקעמפ מנהלים ברוב כישרון הרב יוסי עמוס ממחנכי ת"ת חב"ד בלוד והת' יהודה מנחם בן חיים. הנהלת הקעמפ מביעה את הערכתה למשגיח ומשפיע ראשי דישיבת תות"ל לוד, משפיע הקעמפ הרה"ח הרב יוסף יצחק בוטמן ומשגיח הקעמפ הרה"ח הרב זעליג אלטהויז, ולהנהלת הישיבה הרב מנשה חדד והרב שלום בער חדד על העזרה הרבה בכל ההכנות לקעמפ ובמהלך הקעמפ.

תודה מיוחדת נמסרה לראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו ולממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך יוסי הרוש ולר' יוסי לויטין והנהלת ארגון יחד למענכם על כל הסיוע. 

תודות למנהל ת"ת חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, ולמנהלת מתנ"ס חב"ד הגב' אריאלה יורקוביץ.

דיי קעמפ 'צבא הרבי' לוד ב'קולוקעמפ' עם הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן. צפו:

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.