חיים זלצמן | יום י"ג אב ה׳תשפ״ב 10.08.2022

בתלמוד תורה חב"ד בית שמש סיימו שנה בפעילות ייחודית

בתלמוד תורה חב"ד בית שמש ערכו השנה את מסיבת הסיום בקונספט ייחודי ויוצא דופן - פעילות שטח מהנה של אבות ובנים, ששיאה היה בכינוס סיום ייחודי בשטח הפתוח, תחת כיפת השמים • הפעילות התקשרה עם שנת השמיטה, והשביתה מעבודת האדמה
בתלמוד תורה חב

לקראת סיום שנת הלימודים ה'תשפ"ב, הוחלט בהנהלת התלמוד תורה לערוך השנה את מסיבת הסיום בקונספט ייחודי ויוצא דופן - פעילות שטח מהנה של אבות ובנים, ששיאה היה בכינוס סיום ייחודי בשטח הפתוח, תחת כיפת השמים, פעילות שהתקשרה עם הנושא השנתי בו עסקו התלמידים במהלך השנה, שנת השמיטה, והשביתה מעבודת האדמה.

בשעה היעודה, שני אוטובוסים מלאים באבות וילדים נרגשים, עשו את דרכם לצד עשרות רכבים פרטיים אל עבר נקודת המפגש ביער חרובית על אם הדרך בין בית שמש לקרית מלאכי.

עם ההגעה למקום, התרגשו התלמידים לקבל את מתנה יחודית: כובע שמש איכותי עם הדפס של סמל מסיבת הסיום.

באווירה מופלאה של אחדות, התיישבו האבות ללמוד יחד עם בניהם שיחת קודש מהרבי בקשר עם סיום שנת הלימודים והחיזוק שניתן לקחת ממנה, 'חזק חזק ונתחזק', לאורכו ולרחובו של היער מתיישבים ההורים בפינות מוצלות יחד עם בניהם, ושוקעים בלימוד השיחה בחדווה.

המפעיל החסידי ר' ישבעם הלל, המתמחה בהפעלת קבוצות בשיטת ה-O.D.T כרז ברמקול וזרז את הילדים והוריהם להתאסף ולהתאגד בקבוצות לפי שכבות, כאשר כל קבוצה נשלחת למתחם אחר להפעלה ייחודית ומהנה, כשלאחר מכן יתחלפו הקבוצות.

הילדים והוריהם התחלקו לארבע קבוצות כשלכל קבוצה הוצמד מדריך המלווה את הקבוצה בסדרת הפעלות ייחודיות ומהנות: העברת חישוקים במעגל, שיתוף פעולה ב'דיג', גלגול כדורים במבוך, 'מסירת' כדורים באמצעות מקלות, קליטת כדורים עם דליים ועוד... כשהמשותף לכל הפעילות הוא הצורך בשיתוף פעולה מלא, הקשבה וחיבור עם הקבוצה ועם ההורה.

לצד זאת נהנו התלמידים מפעילות אפייה אישית של פיתות, יצירה אישית של קופת צדקה, וסדנת תקשורת מרתקת.

השמש נטתה מערבה, והתלמידים סייעו לנקות את השטח וקיבלו מאפה מתוק וטרופית, עלו לכלי הרכב אל עבר נקודת המפגש בתל צפית שם מתקיים כינוס הסיום.

כשכולם תפסו את מקומותיהם על שורות האבן המסודרות בחצי עיגול בחיק הטבע, פתח המנהל הרב חיליק קופצ'יק בדברי ברכה והזמין את הת' שמואל כהן לערוך סיום מסכת כפי הוראת הרבי לתשעת הימים. לאחריו, כובד לדבר רב קהילת חב"ד המרכזית ברמה ד' הרב משה קורנוויץ, המקשר את מעמד הסיום עם פרשת השבוע שנקראה בשבת האחרונה.

נציג ההורים הרב שרגא דהן הודה להנהלת התלמוד תורה ולצוות החינוכי על ההשקעה הרבה בתלמידים, ההתמסרות לחינוך ולאווירה הטובה, ועל כל המאמצים המרובים לאורך השנה, את התכנית העשירה של מסיבת הסיום חותמת חלוקת התעודות והפרסים לתלמידים שהגיעו למקומות הראשונים בתערוכת המקדש וכליו, המקבלים כל אחד תעודה מהודרת וספר במתנה.

עם סיום האירוע, ניגשו ההורים לצוות החינוכי בזה אחר זה והודו בהתרגשות על החינוך החסידי לאורך כל השנה, ובאופן פרטי על הפעילות הייחודית שהוסיפה נדבך רב משמעות וחיזקה את הקשר בין האבות ובניהם, דבר שהשפעתו החינוכית לא תסולא בפז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.