מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשפ״ב 09.08.2022

הצבע, הססגוניות, האווירה: שוב קריית 'גן ישראל' לבשה צורה

בימים האחרונים עמלו 130 אנשי צוות "גן ישראל - ארץ הקודש" על עיצוב השטח והכנת הקריה האהובה לקליטת מאות חיילי הקעמפ  שהגיעו בשעות האחרונות בהמוניהם • סביב שולחנות ערוכים התיישבו אנשי הצוות המסורים למושבי הכנה מרתקים ולסעודות שבת חגיגיות רוויות ברוח המיוחדת והנדירה של גן ישראל ונכנסו לאווירה המחשמלת בה עתידים להיתפס 430 חיילים
הצבע, הססגוניות, האווירה: שוב קריית 'גן ישראל' לבשה צורה
צילום: שניאור פרידמן

החל מיום חמישי התכנסו 130 תמימים מובחרים וחדורי מטרה בכפר סיטרין על מנת להפוך תוך ימים אחדים ל'קרית גן ישראל' העתידה לקלוט 430 חיילי צבאות ה' לקיץ חוויתי ובלתי נשכח.

את הפתיחה הרשמית ו"פקודת יום" ראשונה לצוות הגדול, מסר יו"ר אגודת קריית חב"ד צפת ויו"ר רשת מחנות הקיץ 'גן ישראל ארץ הקודש' הרב חיים קפלן, שהאיר והבהיר את המטרה העיקרית סביבה נע הקעמפ כולו - חינוך ילדי ישראל בשילוב סיפורים מרתקים.

לאורך היממה כולה עמלו אנשי הצוות על הקישוט, הצביעה והשילוט, כמו גם על הכנת חדרי האוכל והפנימיות לקליטת כמות החיילים העצומה שעתידה להגיע ובין לילה לבשה הקרי' צורה אחרת לגמרי.

לקראת שבת נעמדה משפחת צוות 'גן ישראל' לתמונה קבוצתית וממנה ישירות לשבת הגיבוש המיוחדת. את השבת ניצלו עד תום להתועדויות פעילות ומעוררות על גודל השליחות המיוחדת שנפלה בחלקו של כל 'איש גן ישראל' וכן לסדנאות הכשרה מפורטות לכל הצוותות בהתאם לתפקידם בקעמפ.

צפו בגלריית תמונות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.