מערכת COL | יום י' אב ה׳תשפ״ב 07.08.2022

רגע לפני הפתיחה: אנשי הצוות של 'גן ישראל' בנתיבות התכנסו

אנשי הצוות של קעמפ "גן ישראל" בנתיבות התכנסו סביב שולחנות ערוכים לאסיפת היערכות, במהלכה הוצגה תכנית הלימודים המושקעת שתעסוק בנושא "צבאות השם". התוכנית כוללת לימוד בחוברת מרתקת אשר בעריכתה הושקעה חשיבה מעמיקה בכדי להגיע לתוצאה נגישה, קלילה, וחווייתית
רגע לפני הפתיחה: אנשי הצוות של 'גן ישראל' בנתיבות התכנסו
תמונות: יוסי קורנט

סביב שולחנות ערוכים, ישבו חברי צוות ’גן ישראל’ נתיבות לאסיפת היערכות שנייה לקראת הקעמפ הקרב ובא.

האסיפה נפתחה בחשיפת ההצלחה הגדולה שישנה ברישום לקעמפ: למעלה ממאה נרשמים מהציבור החרדי, כשלרובם זו הפעם הראשונה ששמעו על מחנה הקיץ. 

בהנהלת הקעמפ לא מסתפקים בהצלחה הקיימת, והרישום ממשיך ביתר שאת. ומצפים בעז”ה להגעת 121 ילדים לכל הפחות – בקשר עם יום ההולדת ה120 של הרבי.

נשאו דברים:

מנכ"ל הקעמפ - הרה"ת מנחם מענדל יעקובוביץ'. מנהל - הת' מענדי טנג'י. 

הגנרלים – התמימים יהודא גלבשטיין, שלום אורנשטיין ומאיר אייזנבך. נציג קציני הלימודים - הת' לוי קניג. נציג המרכזים הת’ דוד משה אלחרר. ונציג המפקדים – הת' ברוך אייזנבאך.

הדרכה מיוחדת הועברה על ידי הרה"ח משה הבר והרה"ח יעקב בלינוב שדיברו על האחריות העצומה המוטלת על המפקדים במילוי השליחות החשובה - חינוך ילדי ישראל, בדרך החסידות, תוך שמירה על ניצול הזמן המקסימלי גם בזמן הפנוי.

בפני הצוות הוצג לוח הזמנים הכללי לימי הקעמפ, העמוסים בחוויה גשמית ורוחנית, הכוללת טיולים, 'מלחמת התקשרות' סוחפת, תפילות, ושלל פעילויות חווייתיות, חינוכיות וחסידיות.

כמו כן הוצגה בפני המפקדים תכנית הלימודים המושקעת שתעסוק השנה בנושא "צבאות השם". התוכנית כוללת לימוד בחוברת מרתקת אשר בעריכתה הושקעה חשיבה מעמיקה בכדי להגיע לתוצאה נגישה, קלילה, וחווייתית.

בנוסף, הצוות קיבלו כלים ורעיונות ייחודיים על מנת למקסם את ההצלחה בהעברת המסרים ותוכן הלימודים; כך שבשורה התחתונה כל ילד יצא מהקעמפ חדור יותר, מאיר יותר, ותלמודו - הברור - בידו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.