מערכת COL | יום י' אב ה׳תשפ״ב 07.08.2022

סדנה על רטוריקה במגדל העמק: הבחורים חתמו שנה של "הפצה"

תלמידי ישיבת תומכי תמימים במגדל העמק ציינו באירוע מיוחד שנה של הפצת מעיינות בקרב בני ישיבות בסביבה. COL עם סיקור נרחב על האירוע, ששילב בין היתר גם סדנת רטוריקה, ועם גלריית תמונות
סדנה על רטוריקה במגדל העמק: הבחורים חתמו שנה של
תמונות: באדיבות המצלם

בישיבת 'תומכי תמימים' במגדל העמק התקיים בשבוע שעבר כינוס מיוחד לחיזוק וע ידוד הצת החסידות בקרב בני ישיבות, בשילוב הרצאה מרתקת על רטוריקה נכונה.

הכינוס נפתח בוידאו מיוחד של הרבי בנושא הפצת המעיינות. לאחר מכן הזמין המנחה - התמים השליח מנחם מענדל יפרח - את הרב דוב מנחם דוברוסקין מרבני הישיבה.

הרב דוברוסקין חיזק את התמימים בנושא השליחות החשובה והחיונית להפצת תורת החסידות, בהתאם לדברי האר"י הקדוש שבאותו יום חל יום ההילולא שלו.

מיד אחריו הזמין המנחה את רב העיר הרב יצחק דוד גרוסמן שעודד את התמימים עם מכתבים מיוחדים שהרבי כתב לו בשנים הראשונות של הקמת המוסדות במגדל העמק, שבהם הרבי מבקש שיפעלו להפצת האור בכל האיזור.

עם סיום דבריו של הרב גרוסמן, הוקרנה על המסכים הפקת וידאו מושקעת ומרגשת ביותר שביטאה בצורה מיטבית את ההפצה העצומה שהתמימים פועלים לאורך כל השנה.

בשלב זה הוזמן המרצה המבוקש הרב ישי אלגזי שהסביר בבהירות "כיצד לדבר בפני קהל?" וריתק את התמימים בשילוב מצגת ממחישה.

לאחר תפילת ערבית הוזמן הרב שמואל פרלשטיין - ממנהלי מרכז את"ה בארץ הקודש - ששיבח את התמימים על השקעתם הרבה בלימוד בחברותות ובמסירת שיעורי חסידות עם עוד ועוד יהודים.

הרב פרלשטיין שיתף את התמימים בסיפור מיוחד שהדגיש כי "אין דבר העומד בפני הרצון!" ומיד לאחר מכן ניגש לחלק את הפרסים המיוחדים לתמימים המשקיעים.

המארגנים מבקשים להביע תודה לתמימים שהשקיעו מזמנם ומרצם עבור האירוע - הת' חיים מרדכי אייזיק קרעמער הת' יוסף ביטון והת' ולוי יצחק אליטוב על הארגון של הכינוס.

וכן על ההפקה של הוידיאו "מגדל של אור" התמימים היקרים הת' עוז שטוייר הת' חיים מאיר בוקיעט והת' יוסף יצחק חריר ולכל מי שתרם מעצמו בשביל שהכינוס יצא מושלם ויהי רצון שהאירוע הזה ישמש עידוד לכל מי שרוצה לפרסם את תורת החסידות בכל העולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.