| יום ח' אב ה׳תשפ״ב 05.08.2022

במכון "אור החסידות" מסכמים "חודש של אגרות קודש"

כיצד גורמים למאות אלפי יהודים לקבוע זמן יומי עם מכתב מהרבי? באלו ערוצים אפשר למצוא את "האבן הטובה שבכתר המלך"? מהפכת החסידות במדיה לא מפסיקה לצמוח ומגיעה לכל מכשיר בכל כיס  
במכון

אם היו אומרים לכם שמספרם של האנשים שקוראים בכל יום מכתב מ"אגרות קודש" יכול להכפיל את עצמו פי כמה תוך פרק זמן לא ארוך, הייתם מאמינים? אם תשאלו את צוות מכון אור החסידות זה לא רק יעד אפשרי - אלא "חובה".

במהלך מיוחד שהגיע לשיאו בחודש תמוז, נחשפו קהלים רחבים ממגזרים שונים ומארצות שונות למיזם "מכתב יומי מהרבי" ברשתות החברתיות ובערוצים נוספים.

במסגרת הפרויקט הוזמנו מקבלי המכתב היומי לצרף חברים ומכרים לקבוצות הוואטסאפ שבהן נשלח מדי יום מכתב מהרבי. תוך שבועות ספורים הצטרפו לקבוצות קרוב ל-10,000 משתתפים חדשים! בין המצרפים הוותיקים והמצטרפים החדשים הוגרל כרטיס טיסה לרבי, בו זכה ר' מנדי דוח ממושב ברקת.

במקביל נערך מבצע ענק על סט הספרים "דרכי החיים" שבו אלף מכתבים מהרבי בנושאים שונים על סדר פרשת השבוע. המבצע כלל קמפיין ארצי ומכירה מסובסדת ברשת הספרים "יפה נוף פלדהיים" ומאות סטים נרכשו במהלך החודש!

המהפכה לא עוצרת בגבולות הארץ ומגיעה גם לאלפים בחו"ל. בשיתוף "איגוד הקהילות היהודיות בברית המועצות" ו"בית ליובאוויטש" בפריז, מופצים מכתבי הרבי מדי יום גם ברוסית ובצרפתית.

המרכז מפיץ את מכתבי הרבי בערוצים רבים נוספים - ברשת הפייסבוק ובאתר COL, ומגיעה בדרך זו לרבבות קוראים. יוזמות אלה מצטרפות לקונטרס התורני "לקראת שבת" המגיע לאלפי בתי כנסת בארץ ובחו"ל ולאגף ההוצאה לאור.

"הרבי תובע מכל חסיד - 'קער א וועלט היינט!' וכאשר דא"ח ומכתבים של הרבי מגיעים להמונים זה מהפך עולמי פשוטו כמשמעו. אנחנו ממשיכים בכל העוז עד לקיום הייעוד 'ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים'"! מסכמים בהתלהבות בצוות "אור החסידות".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.