יום ז' אב ה׳תשפ״ב 04.08.2022

תות"ל קריית אתא: מעמד סיום שנה - והגרלה על כרטיס לרבי

בישיבת תומכי תמימים לקריית אתא התקיים מעמד סיום שנה, עבור התלמידים הנוסעים לשנת הקבוצה. באירוע השתתפו גם אנ"ש תושבי העיר הלומדים עם הבחורים ליקוטי שיחות בכל שבוע • סיקור ותיעוד
תות
תמונות: באדיבות המצלם

השבוע התקיים מעמד רב רושם עם סיום שנת הלימודים בישיבת תות"ל קריית אתא וסיום מבצע ההכנה לג' תמוז. במעמד השתתפו תלמידי הישיבה וקהילת אנ"ש שמידי שבוע נפגשו עם תלמידי הישיבה לסדר לימוד ליקוטי שיחות מידי יום רביעי. במהלך הערב הוגרל כרטיס טיסה לחצרות קדשינו בין המשתתפים באופן קבוע בסדר הלימוד.

במעמד נישאו דברי ברכה מרגשים לרגל סיומה של השנה שהייתה מלאה וגדושה בהפצת המעיינות, שיעורי תורה, חברותות בנגלה ובחסידות, מבצע שנתי בקרב ילדי אנ"ש, מבצע מזוזה, ועוד ועוד.

הערב נפתח בסיום מסכת ו"דבר מלכות" ע"י הת' השליח לוי שיחי' הכעט, המשיך עם דברי ברכה מראש הישיבה הרב שלמה חיים שיחי' פלדמן שהתוועד עם הבחורים לרגל סיום השנה ולרגל נסיעתם לחצרות קדשינו, שליח הרבי לקריית אתא ורב העיר הרב חיים שלמה דיסקין שליט"א העלה על נס את עוצמת קיומה של הישיבה והשפעתה בכל רחבי העיר וסביבתה, מנכ"ל הישיבה הרב מאיר שיחי' גול נשא דברים מרגשים על מסירותם של תלמידי הישיבה במהלך השנה כולה,נציג אברכי הקהילה ר' אליעזר ולדמן שתף את הנוכחים בהשפעת סדר הלימוד השבועי על משך השבוע כולו.

הרב יצחק שמחה שיחי' מקובצקי מג"ש ומשגיח בישיבה נשא דברים על התועלת הרבה שהשליחות מעניקה לתלמידים באופן של "נעשים מוחו וליבו זכים אלף פעמים ככה".

'סיכומה של שנה' - נאום סיכום מיוחד ומרגש נישא ע"י הת' השליח משה שיחי' וישצקי שחלק עם הנוכחים את סיומה של השנה בזויתאישית.
הערב נחתם בהגרלת כרטיס טיסה לחצרות קדשינו בה זכה ר' מענדי שיחי' וינר.

את המעמד הנחה התמים השליח יוסף יצחק שלמה שיחי' פבזנר.

הישיבה שמסכמת זה עתה את השנה השניה לקיומה הצליחה להתפשט לכל סוגי הקהלים והציבורים בעיר קריית אתא ולהשפיע על רבים בלמוד חסידות וחיזוק שמירת וקיום התומ"צ, תוך כדי התעלות בכל תחומי הלימוד בנגלה ובחסידות, יחד עם לימוד אינטנסיבי ועיוני של הלכות שבת במהלך השנה עד למבחן שהתקיים אתמול בזאל הישיבהעם הרב שניאור זלמן שיחי' ירוסלבסקי רב קהילת חב"ד אלעד שהתרשם מהיקף הידיעות בכמות ובאיכות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.