שניאור דייטש | יום ח' אב ה׳תשפ״ב 05.08.2022

תות"ל בני ברק: 'סיומי מסכת' ותעודות בסיום שנת הלימודים

אירוע סיום שיעור ג' בישיבת תות"ל בני ברק: תשעה תמימים סיימו מסכתות וקיבלו מלגות, תעודות הוקרה הוענקו למצטייני השיעורים • התמימים השלוחים חילקו שי אישי למסיימי שיעור ג'
תות

 

שיעור ג' סיים את שנת הלימודים באירוע מרגש שהשאיר חותם של געגוע, תשעה תמימים סיימו מסכתות וקיבלו מלגות, תעודות הוקרה הוענקו למצטייני השיעורים.

בתות"ל בני ברק נערכו לקראת סיום שנת הלימודים מתוך עמל תורה, תמימים רבים נצפו משננים בהפסקות דפי גמרא ממסכתות שונות בכדי להבחן אצל הצוות שקו"ט על דפי המסכת ע"מ לערוך את סיום המסכת בתוך תשעת הימים כהוראת הרבי.

תשעה ממסיימי המסכתות עשו זאת באירוע סיום שנות הלימודים בישיבה שנערך כהוקרה ופרידה משיעור ג' היקרים, שאחדותם וגיבושם היו לשם דבר.

הטקס נפתח בדברי המנחה הרב ישראל וינפלד מרבני הישיבה, שציין מתוך מסכת מידות, כי כפי שינן הלכות בכניסה לבית המקדש, כך ישנן הלכות והוראות איך לצאת מבית המקדש, וההוראה אלינו שגם ליציאה מהישיבה יש משמעות וסדר.

תלמידי התמימים צפו במראות קודש משיחת הרבי בענייני בין המצרים, וכן בקטעי וידאו מיוחדים שהוכנו ע"י תלמידי ש"ג בו הם סיכמו חוויות משנות הלימודים וכן הודו לצוות הישיבה על השנים הנפלאות.

המשגיח הרב יוסף יצחק הכהן כץ, נשא דברי תורה מענייני דיומא ובירך את המסיימים בהמשך הצלחה בישיבות גדולות.

נציג ההורים הרב משה אליאס שבעצמו הינו מחנך ותיק, חזר על שיחה נפלאה של הרבי והודה לצוות הישיבה והדגיש את הצלחת הישיבה בלמידה ברצף גם בתקופת הקורונה המאתגרת בה מוסדות רבים נסגרו, אך בישיבה דאגו לקפסולות ופתרונות שונים בכדי שהתמימים ימשיכו לשהות בתומכי תמימים, אפי' בחגי תשרי.

נציג התמימים הת' מ"מ ציק, שימש כשליח ציבור לחבריו והודה נרגשות לכל אחד מרבני הישיבה.

הרב מרדכי גולדשמיד שלימד את המסיימים בשנה זו, נשא דברים נלהבים בעניין לימוד התורה מתוך חיות, ובירך את תלמידיו האוהבים בהצלחה בלימודם.

מצטייני השיעורים שהתבלטו ברצינותם בלימוד, בניצול ושמירת הזמן, בתפילה חסידית ובאהבת ישראל, קיבלו תעודות הוקרה על השקעתם והתמדתם.

הרב מנחם מענדל זלמנוביץ, שיבח את התמימים שקיבלו את תעודות ההצטיינות וכן את התמימים שנבחנו וסיימו מסכתות ועודד את כל התמימים ליטול חלק במבצע תורה שימשך ביתר שאת בשנה"ל תשפ"ג.

תלמידי שיעור ג' נקראו אל הבמה בזה אחר זה לקבל תעודת סיום ותמונה אישית עם הוריהם והצוות.

לאורך הערב התקיימו סיומים ע"י התמימים, שבתוכם בלטו שלשה תמימים שנבחנו וסיימו מסכתות שבת ובבא בתרא, המסיימים אף נבחנו על תוכן המסכתות וקיבלו מלגות עידוד מכובדות כאות הערכה על השקעתם וכדחיפה לכל אחד ואחד לסיים אף הוא מסכתות נוספות.

התלמידים השלוחים שניאור משי זהב, מענדי וינקלר, דובי טייכטהל, איתמר זילברשטרום, שמשון עיני וחיים ליפקין שעשו עבודה נפלאה בשנה זו בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת הישיבה ובתמיכתה, חילקו שי אישי מהם לכל אחד מתלמידי ש"ג ונפרדו מתוך אהבת חסידים.

מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג סיכם את אירוע הסיום וציין לשבח את סיום השנה המכובד בהפקת תלמידי ש"ג שהשאיר טעם טוב על הצוות והתמימים בישיבה.

גם לאחר סיום החלק הרשמי של האירוע התקשו תלמידי ש"ג לעזוב ונפרדו בהתרגשות ובדמעות מרבני הישיבה ומחבריהם, שרו יחד ניגונים ואיחלו זה לזה ליישם את הפתגם כי חסידים אינם נפרדים אלא בכל מקום שהם הם משפחה אחת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.