מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשפ״ב 03.08.2022

שבת אחים סמוך לחומת המקדש: שליחי הרבי בירושלים התכנסו

שליחי ושליחות הרבי בירושלים התכנסו יחד בעיצומם של ימי תשעת הימים להתוועדות מיוחדת של "שבת אחים גם יחד", ביוזמתו של נציג חב"ד בעירייה וממלא מקום ראש העיר הרב יעקב הלפרין. סיקור נרחב וגלריית תמונות
שבת אחים סמוך לחומת המקדש: שליחי הרבי בירושלים התכנסו
צילומים: באדיבות המצלם

שלוחי ושלוחות הרבי בעיר הקודש והמקדש התכנסו יחד בעיצומם של ימי תשעת הימים להתוועדות מיוחדת של 'שבת אחים גם יחד'.

השליח הוותיק הגה"ח הרב נפתלי הכהן רוט פתח בדבר מלכות ע"ד יום ההילולא של האריז"ל החי ותיבל את דבריו בסיפורים והוראות למעשה.

נציג חב"ד בעיריית ירושלים, הנוטל חלק פעיל ללא לאות בעבודתם של השלוחים, המשנה לראש העיר הרב יעקב הלפרין, שיזם וארגן את ההתוועדות, בירך את כל השלוחים והשלוחות ושיתף אותם בתנופה המדהימה שניכרת בשיתוף העירייה עוד יותר במיזמים רבים ופעילויות השלוחים בכל רחבי העיר כמו גם בבשורה טובה על קבלת מבני קבע נוספים לגנים ולמוסדות בתי חב"ד וקהילת אנ"ש בעיר.

השליח בשכונת מלחה, הרב ברוך חדד ערך סיום מסכת הוריות כהוראת הרבי לימים אלו. בדבריו הביא הדרן של הרבי על המחלוקת 'סיני עדיף או עוקר הרים' שזה תלוי במחלוקת על 'כמות או איכות' וסיים בתחושת כל השלוחים על ההוספה המורגשת בשטח הפעילות בכל בתי חב"ד בעיר הן בכמות והן באיכות בהמשך,  מסר בשם כל השלוחים בברכה להרב הלפרין ולעוזרו ר' יוסי לוקצקי על הסיוע וההתמסרות להצלחת השלוחים בכמות ובאיכות.

אורח מיוחד להתוועדות היה הגה"ח הרב יעקב גולדשמיד, מראשי ישיבת תומכי תמימים המרכזית, שהפיח רוח חיים מרעננת ובמשך שעה ארוכה התוועד עם השלוחים בדברים מעוררים בחיזוק ההתקשרות והשליחות עם סיפורים מיוחדים מזמן שהיותו בבית חיינו. במשך ההתוועדות חזר הרב גולדשמיד על חידוש של הרבי בהלכות בית הבחירה עם מסר והוראה מיוחד לחיי השליחות.

לאחר ההתוועדות הגיבו השלוחים בברכת יישר כוח גדול להרב יעקב הלפרין ולר' יוסי לוקצקי על ההתוועדות המיוחדת בזמן ובמקום. "היה מרתק לשמוע את זיכרונותיו של הרב גולדשמיד משנות האור גם מימים כאובים כט' באב, ומתוך תקווה ובקשה לחדש ימינו כקדם", היה מרומם והזדמנות משמחת לפגוש את כולם".

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.