מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשפ״ב 03.08.2022

שבת חזון: החיזיון שעושה אותנו מקדש לבורא | צפו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה ותשע-עשרה בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע שיחה מיוחדת ומרוממת ל"שבת חזון", מליקוטי שיחות חלק י"ט, בה הרבי מעמיק במשמעות משלו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב על כך שבשבת חזון מראים לכל יהודי את המקדש, מאב שמראה בגד יקר לבנו, ומסקנת הדבר שראיית המקדש במחזה פועלת עלינו להתאים את כל כוחותינו שיהיו מאוחדים עם רצון ה', ולעשות מקדש מחיינו
שבת חזון: החיזיון שעושה אותנו מקדש לבורא | צפו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה ותשע-עשרה בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע שיחה מיוחדת ומרוממת ל"שבת חזון", מלקוטי שיחות חלק י"ט, בה הרבי מעמיק במשמעות משלו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב על כך שבשבת חזון מראים לכל יהודי את המקדש, מאב שמראה בגד יקר לבנו, ומסקנת הדבר שראיית המקדש במחזה פועלת עלינו להתאים את כל כוחותינו שיהיו מאוחדים עם רצון ה', ולעשות מקדש מחיינו.

משלו של רבי לוי יצחק מאב המראה בגד יקר לבנו * האם רק צדיקים רואים את המקדש בשבת חזון או כל יהודי? * מדוע המשל מבגד שמתחלף ולא מבית הקבוע? * בגד מותאם לאדם יותר מבית * הקדושה הכללית שבבית המקדש והקדושה הפרטית * ה"מעלה" וה"מטה" שבבית המקדש * בית המקדש כ'לבוש' * החידוש שבבית המקדש השלישי על המקדשים שקדמו לו * הגילוי שיומשך מבית המקדש לכל העולם * ההכרה הכללית באלוקות וההכרה הפרטית * מדוע מראים את המקדש כ"לבוש" ולא כ"בית"? * להתאים את הטבע לרצון האלוקי * מראים במחזה את המקדש דלעתיד כפי שהוא בבחינת "לבוש" * נתינת הכח שהליכה בדרך הישר תיעשה לטבע * וגם: היהודייה מבחמדון והבגד עמו נפגשה עם הרבי.

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.