COL | יום ה' אב ה׳תשפ״ב 02.08.2022

מהפכה בעולם הרפואה החב''די: הבוגרות משתלבות ב״ברזילי״

פרופ' חזי לוי, מנכ''ל המרכז הרפואי ״ברזילי״, ומר צחי כהן מהנהלת המרכז ביקרו במכללת חב״ד אשקלון, ונועדו עם רב קהילת חב''ד והשליח הראשי הרב מנחם ליברמן, ועם שלוחי חב''ד והנהלת המכללה • פרופ' לוי ציין את מקצועיותן של בוגרות מכללת חב''ד שעוברות סטאז' בבית הרפואה
מהפכה בעולם הרפואה החב''די: הבוגרות משתלבות ב״ברזילי״

פרופ' חזי לוי, מנכ''ל המרכז הרפואי ״ברזילי״, ומר צחי כהן מהנהלת המרכז ביקרו במכללת חב״ד אשקלון, ונועדו עם רב קהילת חב''ד והשליח הראשי הרב מנחם ליברמן, ועם שלוחי חב''ד והנהלת המכללה.

בפתח הביקור הודה מר לוי לרבני חב''ד על השיתוף פעולה הפורה בין חב''ד אשקלון והמרכז הרפואי ברזילי באשקלון, ובמיוחד לשליח הפעיל בברזילי הרב מנחם מענדל גורליק על הפעילות העניפה של חב''ד במרכז הרפואי במהלך כל השנה.

 פרופ' לוי ציין את התפעלותו מאיכות הסטודנטיות שמכללת חב''ד אשקלון שולחת למרכז הרפואי, ואת מקצועיותן של בוגרות מכללת חב''ד שעוברות סטאז' בבית הרפואה. ושהוא מאוד  מתרשם מהסטודנטיות ומקבל משובים מתפקודן של בוגרות מכללת אשקלון שעושות סטא'ז. הדוגמה חיה שלהן כבנות יראות שמים, משפיעה על הצוות, כך שבהנהלת המרכז הרפואי רואים צורך גדול בקבלתן לעבודות קבועות.

בהמשך סיירו הנוכחים במכללה, כשמר לוי ומר צחי כהן הביעו התפעלות מהמכללה ומהחזון של הכשרת בנות בתחומים שונים כמו אדריכלות, פסיכולוגיה, מדעי המחשב וכו'.

הרב ליברמן הציג בפני האורחים את הייחודיות של מכללת חב''ד בה סטודנטיות המתמחות במכשור רפואי והינן הנדסאיות רפואיות, כשמלבד הידע הרפואי המעמיק, הינן בקיאות במנהגים ובהלכות שאותן רוכשות הבנות במהלך לימודן במכללת חב''ד אשקלון, הערך הנוסף של לימוד חסידות במשך השנים מאפשר לבנות להקרין לכל הסביבה רגישות ואכפתיות, ומסייע לאינטראקציה ביניהן לצוות המקצועי וכן למטופלים שלהם במחלקות השונות.

מנהלת המכללה גב' דבורה מושקוביץ יחד עם הרב ישראל רבינוביץ והרב מאיר ליברמן מהנהלת המכללה חשפו בפני האורחים את עקרונות המכללה הדוגלת בשילוב של רמה לימודית גבוהה, יחד עם לימודי השקפה והלכה.

הסטודנטיות מצטיידות באבני הבניין המשמעותיים הן ברכישת מקצוע מכובד ומפרנס והן בהקמת בית חסידי ומציאת נתיב השליחות הייחודי לכל אחת.

בסיום הפגישה סוכם על העמקת שיתופי הפעולה בין המרכז הרפואי למכללת חב״ד אשקלון וכן דובר על פתיחת מגמה נוספת עוד בסמסטר הקרוב, בה יוכשרו הסטודנטיות לסיעוד - יוכלו לשמש בעתיד כאחיות רפואיות, מקצוע המשלב השפעה וקידוש ה', יחד עם פרנסה בהרחבה.

מהפך שמגשים חלום!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.