מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשפ״ב 28.07.2022

תשועה בלב יועץ: בשורה רפואית פורצת דרך של צאגו"ח לאנ"ש

מיזם פורץ דרך של אגף לב חב"ד בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש: בטקס נכבד וחגיגי התכנסו רופאי אנ"ש, שלוחים, יועצים רפואיים ועסקנים להביא בשורה לציבור הרחב הקמת מחלקה לייעוץ והכוונה שהוקמה בעמל לאחרונה
תשועה בלב יועץ: בשורה רפואית פורצת דרך של צאגו
תמונות: אהרלה קרומבי

כנס מקצועי ופורץ דרך, התקיים השבוע במרכז הרפואי היוקרתי 'רפאל' בצפון תל אביב, ובו הוכרז על בשורה רפואית כפולה לציבור אנ"ש חסידי חב"ד בארץ הקודש, כאשר לראשונה מציב אגף לב חב"ד של צעירי חב"ד קורת גג רחבה תחתיה יוכלו להתכנס כלל העוסקים בתחום זה בקרב אנ"ש.

הבשורה הכפולה מאחדת בתוכה ראשית את הקמת המחלקה לייעוץ והכוונה של לב חב"ד שהוקמה בעמל בחודשים האחרונים ובראשה עומד הרב אליעזר כץ מכפר חב"ד. המחלקה לייעוץ קולטת בשלב זה פניות דרך שלוחי הרבי מרחבי הארץ ובמיוחד דרך השלוחים בבתי הרפואה, ובקרוב ממש צפויה לפרסם את דרכי הפנייה ישירות לארגון במטרה לקבל הכוונה, הדרכה וייעוץ מקצועי להתמודדות עם מצבים רפואיים ולהתמודדות עם אתגרים במערכת הבריאות.

יצויין כי ברחבי הארץ פועלים 25 שלוחים בבתי הרפואה, ומשמשים כתובת יום יומית לאלפי אזרחים.

המפגש הייחודי שהתקיים השבוע, נועד לקבוצה המקצועית שהוקמה כדי לאגם את המשאבים ולאחד כוחות בקרב חסידי חב"ד, הפועלים בתחום חשוב זה, ומכנסת את רופאי אנ"ש, השלוחים בבתי הרפואה ועסקנים ויועצים רפואיים חסידי חב"ד. הקבוצה זכתה לשם 'ידידים מבינים', כלשון השגורה במכתבי קדשו של הרבי, להתייעץ עם ידידים מבינים במקרים רבים.

את האירוע פתח שליח הרבי ומנהל לב חב"ד הרב לוי מנדלזון, שהודה במיוחד לרופאים הבכירים, פרופסורים ודוקטורים כמו גם צוותי סיעוד שטרחו ובאו מרחוק ומקרוב כדי לשלב כוחות עם השלוחים בבתי הרפואה ועם היועצים הרפואיים לעמוד לימינם של הזקוקים להדרכה והכוונה בגשמיות וברוחניות.

המארח, רון משה, מנהל המרכז הרפואי 'רפאל', הציג בפני האורחים את החידושים והשכלולים במקום והסביר כיצד ביכולתם להנגיש את השירות האקסלוסיבי והיוקרתי של מיטב המומחים גם לאנשים מן השורה.

הרב אליעזר כץ, מנהל המחלקה לייעוץ והכוונה, הציג את החזון שנועד להגיש סיוע מהותי לאנ"ש ולציבור הרחב והצביע על האפשרויות הרבות הטמונות בשיתוף הפעולה של כלל העוסקים במלאכה.

את המשא המרכזי נשא היועץ הרפואי הידוע הרב בנימין פישר, יו"ר ארגון 'מגן לחולה', ששיתף את הנוכחים בתובנות ועצות מנסיונו העשיר. הרב פישר חלק מחמאות למחלקת הייעוץ של לב חב"ד, על המקצועיות בה היא פועלת בזמן הקצר מאז הקמתה והדגיש את נכונותו להמשיך ולסייע בפעילותה הנכבדה.

לקראת סיום ערכו המשתתפים סיור מקצועי בחדרי הניתוח הייחודיים במרכז הרפואי רפאל, ונפרדו בהבטחה להיפגש במפגש המקצועי הבא שייערך בקרוב וישמש בסיס וחיזוק להמשך הסיוע ההכוונה וההדרכה לאלו הזקוקים לכך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.