שלמה מן | יום כ"ו תמוז ה׳תשפ״ב 25.07.2022

10 כרטיסי טיסה הוגרלו: נחתם מבצע "תן לי הנפש" בישיבות

בישיבות "תומכי תמימים" נחתם מבצע החלטות טובות ייחודי שנערך בשבועות האחרונים, ביוזמת "ועד התמימים העולמי" • מרכז התקשורת COL מפרסם לראשונה את רשימת הבחורים המלאה, שזכו בכרטיסי טיסה לרבי
10 כרטיסי טיסה הוגרלו: נחתם מבצע
היכלי ישיבות 'תומכי תמימים'

בישיבות 'תומכי תמימים' הגדולות והקטנות ברחבי הארץ נחתם מבצע הכנה ייחודי, שאורגן בידי 'ועד תלמידי התמימים העולמי' לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

המבצע נמשך עד חג הגאולה י"ב י"ג תמוז ולאחרונה קיבלו הזוכים, נציגי הישיבות, שזכו בכרטיס טיסה אל הרבי, הודעה על זכייתם. כעת COL מפרסם לראשונה את רשימת הזוכים המלאה.

במסגרת המבצע, שנקרא "תן לי הנפש", התבקשו תלמידי הישיבות לקבל על עצמם החלטה טובה - כל אחד לפי עניינו ולדווח על קיומה בדו"ח לרבי.

ההחלטות הטובות עסקו בשמירת סדרי הישיבה, אלו שעד המבצע היה למשתתף בו אתגר משמעותי יותר בשמירתם, ובהקפדה על שורה של מנהגים חסידיים במהלך סדר היום.

כל תלמיד יכול היה לקבל על עצמו מספר החלטות טובות במקביל, כאשר על כל החלטה טובה נוספת קיבל המשתתף כרטיס הגרלה נוסף.

בסופו של המבצע, כאמור, הוגרלו עשרה כרטיסי טיסה בין המשתתפים.


רשימת הזוכים המלאה


"למעלה מאלף תלמידי התמימים", אומר הרב מנחם מענדל קנסלקי, יו"ר 'ועד התמימים' בארץ הקודש, "קיבלו על עצמם החלטות טובות לקראת יום ההילולא של הרבי.

"הפעם המבצע התנהל בצורה שונה מהמבצעים המקובלים. זה היה מבצע פחות 'תובעני' ברמת הלימוד שהוא דרש מהמשתתפים בו. הסיבה לכך היא כי עד עתה התקיים בישיבות מבצע 'מתנת הבנים' שכלל לימוד בהקפים גדולים מאוד, ובסיומו חולקו מלגות לכרטיסי טיסה בשווי של כמיליון שקל.

"המבצע הנוכחי נפתח זמן קצר אחר סיום המבצע התובעני ולכן התנהל בצורה ממוקדת בהחלטות טובות. הבנו שלמרות שרק הסתיים מבצע תובעני ישנו צורך לקיים מבצע נוסף, ממוקד כהכנה לג' תמוז.

"ברוך השם קיבלנו פידבקים רבים, גם מתלמידים על המבצע. התלמידים סיפרו שהגיעו אל יום ההילולא מוכנים לחלוטין. גם אחרי לימוד משמעותי במסגרת מבצע 'מתנת הבנים' וגם לאחר שקיבלו על עצמם החלטות טובות במסגרת המבצע האחרון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.