מנחם קרביצקי | יום כ"ב תמוז ה׳תשפ״ב 21.07.2022

איך בוחרים מתנה לתורם? הכירו את הסטנדרט החדש

התורם לא מחפש ולא צריך את הכסף והמתנות שלכם! 'טיפים' מקצועיים שיעזרו לכם לבחור את המתנה הנכונה עבור התורמים שלכם,  אך כמובן מחובתנו להוקיר לו תודה על תרומתו והשותפות שלו, מהי המתנה שהוא בעצמו לא יכול לרכוש ולא יוכל לקבל מאף אחד אחר.
איך בוחרים מתנה לתורם? הכירו את הסטנדרט החדש

אם אתה מנהל בית חב"ד או מנהל מוסד כנראה אתה מוצא את עצמך מספר פעמים בשנה "שובר את הראש" איך לגעת בלב התורמים שלך? להרשים אותם, להמשיך ולחבר אותם לפעילויות ובכך להגדיל את התרומה, אתה מבין שהתורמים צריכים הוקרה מיוחדת, ושואל את עצמך מה מביאים לתורם?

אתה בחברה טובה! מאות מנהלי מוסדות ושלוחים שואלים את השאלה הזאת.
בטור הקרוב ננסה לעזור במספר 'טיפים' מקצועיים שיעזרו לכם לבחור את המתנה הנכונה עבור התורמים שלכם:

1. יוקרתי ולא יקר – זיכרו שהתורם שלכם כנראה יכול לקנות לעצמו "מתנה" בשווי יקר, אך מהמוסד שאליו הוא תורם הוא לא מצפה "לבזבז" את כספי התרומות על מתנות יקרות לתורמים. לכן כאשר אנחנו בוחרים מתנה לתורם נשקיע במתנה יוקרתית אך לא בהכרח יקרה.

2. אישי - במתנה לתורם נשים דגש על הפן האישי, נחרוט במקום מכובד את שם התורם ואת שם או לוגו המוסד שלנו, בתוספת מספר מילים המדגישות את הערכתנו לעזרתו או לתרומתו, כך שהתורם ישמח להציג את המתנה בוויטרינה או בשולחן המשרד, ולאורך זמן הוא ייזכר בנו בכל פעם שהמבט שלו ייתקל במתנה היוקרתית שמפארת את השולחן או הוויטרינה.

3. ייחודיות - נשתדל שהמתנה שניתן לתורם תבטא עד כמה שאפשר את הפרויקט הספציפי עבורו הוא תורם - למשל דגם של הבניין החדש של המוסדות, תמונה מהפרויקט וכדו'. הוא ירגיש שייצרת משהו במיוחד עבורו, השקעת בו זמן, מאמץ ומחשבה.
 
רוצים לתת מתנה לתורם שלכם? הכלל המרכזי שאותו צריך לזכור הוא - התורם לא מחפש ולא צריך את הכסף והמתנות שלנו! אך כמובן מחובתנו להוקיר לו תודה על תרומתו והשותפות שלו, והדרך הנכונה היא באמצעות מתנה אישית ויוקרתית שהוא בעצמו לא יכול לרכוש ולא יוכל לקבל מאף אחד אחר.
---
המשיכו לעקוב אחר הטיפים המקצועיים מבית Pinson
מוזמנים לבקר באתר שלנו לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.