יוסף ברגר | יום כ' תמוז ה׳תשפ״ב 19.07.2022

עוד עליית מחירים: בטיטולים, נייר טואלט ובביטוח הרכבים

יוקר המחייה ממשיך לטפס: חברת הטואלטיקה קימברלי קלארק מודיעה על התייקרות שבין 5.5% ל-9.6% במוצריה שתכלול בין השאר טיטולים, נייר טואלט ותחבושות • לצד זאת ומנתוני מדד יוני של Wobi, סוכנות הביטוח הדיגיטלית המפעילה פלטפורמה להשוואה ולרכישה של מוצרי ביטוח, עולה כי מחירי ביטוח הרכב ממשיכים במגמת העלייה שהחלה בתחילת 2022
עוד עליית מחירים: בטיטולים, נייר טואלט ובביטוח הרכבים
טיטולים, אילוסטרציה.

חברת הטואלטיקה ‘קימברלי קלארק’, שיגרה מכתב לרשתות השיווק, בו הודיעה על עליית מחירים של בין 5.5% ל-9.6% במוצריה שתיכנס לתוקף מ-14 באוגוסט. את המחיר הסופי למוצרי החברה יקבעו הקמעונאים.

מוצרי החברה כוללים מוצרים רבים בהם מותג חיתולי ומגבוני ‘האגיס’, מוצרי ההיגיינה הנשית ‘קוטקס’ ומוצרי הנייר של ‘קלינקס’, נייר טואלט של ‘לילי’, את מוצרי המותג ‘ניקול’ ועוד. במוצרים המתייקרים יהיו נייר טואלט, חיתולים, מגבונים, היגיינה מוצרי טיפוח וניקיון הבית.

מהחברה נמסר כי לאור “העלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עליה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה, בפרט תאית לנייר, חומר ספיגה לחיתולים ועוד”, החליטה החברה על עליית מחירים, “מתונה יחסית להתייקרויות הללו”.

*

לצד זאת, מנתוני מדד יוני של Wobi, סוכנות הביטוח הדיגיטלית המפעילה פלטפורמה להשוואה ולרכישה של מוצרי ביטוח, עולה כי מחירי ביטוח הרכב ממשיכים במגמת העלייה שהחלה בתחילת 2022.

לפי דיווח של סוניה גורודיסקי ב’ישראל היום’, במהלך החודש האחרון רשמו מחירי הביטוח המקיף וביטוח החובה עלייה נוספת של כ-3.5%, ומתחילת השנה צברו מחירי ביטוח הרכב התייקרות של כ־10% בסך הכל. בהשוואה ליוני אשתקד מדובר בעלייה של כ-13% במחירי ביטוח הרכב. 

הסיבות המרכזיות שהובילו לעליית המחירים: משבר הסחורות העולמי שהביא בין היתר לעלייה במחירי חלקי חילוף והשפיע על עלויות תיקוני הרכבים.

עוד עולה מהמדד, כי ביחס לשנה קודמת קיימת שונות רבה בין חברות הביטוח בגובה עליות המחירים. פערי ההתייקרות בין החברות נעים בין עליית מחירים של כ־250 שקלים בממוצע ועד לעליות דרמטיות של כ־900 שקלים בממוצע – תלוי בחברת הביטוח ובתמחור הפוליסות של כל חברה.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.