שניאור דייטש | יום י"ח תמוז ה׳תשפ״ב 17.07.2022

מאות ילדים והורים חגגו 'חג הסיום' בתלמוד תורה חב"ד בלוד

תלמידי תלמוד תורה חב"ד בלוד התכנסו לצד הוריהם ברחבת הת"ת לערב מיוחד של מסיבת הסיום השנתית שנקרא על ידי הרבי בשם "חג הסיום" • הטקס המרשים נערך בהשתתפות רב העיר לוד, רב קהילת חב"ד, וראש העיר לוד • הצלם מענדי קורנט מגיש תיעוד חגיגי מהאירוע
מאות ילדים והורים חגגו 'חג הסיום' בתלמוד תורה חב
צילום: מענדי קורנט

מאות תלמידי תלמוד תורה חב"ד בלוד התכנסו ביום חמישי ט"ו תמוז, בלבוש חגיגי, יחד עם הוריהם, ברחבת הת"ת לערב מיוחד של מסיבת הסיום השנתית שנקרא על ידי הרבי בשם "חג הסיום".

האירוע נפתח בהנחיית שני תלמידים מהתלמוד תורה, שהנחו את הערב בצורה מכובדת ונפלאה.

התלמידים הנרגשים ישבו יחד עם המורים והאזינו לנציג ההורים שקרא את מכתבו הקדוש של הרבי, שנשלח למורי ותלמידי התלמוד תורה. בהמשך הוקרנו מראות קודש מהרבי בנושא חינוך.

התלמידים אמרו בשירה את שנים עשר הפסוקים ומאמרי חז"ל שאותם בחר הרבי וכן את פרק קכ"א - הפרק של הרבי.

נשמעו דברי ברכה מפי המרא דאתרא, רב קהילת חב"ד בלוד הרה"ג הרב ברוך בועז יורקוביץ' שליט"א שבירך את התלמידים שימשיכו ויעלו מחיל אל חיל בלימודים ובהנהגה חסידית לנחת רוח הרבי.

לאחר מכן נשמעו דברי ברכה מפי רב העיר לוד ושליח הרבי הרה"ג רבי מאיר שמעון ביטון שליט"א שעודד את התלמידים וההורים להיות חיילים נאמנים של הרבי בצבאות ה' ושיוכלו לראות זאת עליהם הן בפנימיות והן בחיצוניות.

עלה לשאת דברים רב שכונת שרת בלוד הרה"ג יצחק מוזגורשוילי שליט"א, שבירך את ההנהלה והצוות החינוכי על פועלם ועודד את התלמידים בדברים חמים ולבביים להוסיף בלימוד התורה וכך להיות מקושרים לרבי.

 כיבד את המעמד בנוכחותו ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו שהעלה על נס את החינוך החסידי ואת יראת השמיים שניכרת על התלמידים ואף ציין לשבח את התלמוד תורה כמוסד החינוכי הצומח ביותר בעיר לוד.

 נשא דברי ברכה סגן ראש העיר ומנהל מחלקת החינוך בעיריית לוד מר יוסף חיים ארוש ששיבח את הנהלת המוסד ואת העשייה החינוכית וסקר את הסיוע של העירייה בשיפוץ כיתות במבנה התלמוד תורה.

המנהל הרב ברק כוכבי בירך את התלמידים שסיימו את שנת הלימודים וסקר את העשייה החינוכית השנתית בתלמוד תורה והודה למורים ולאנשי הצוות השונים בתלמוד תורה.

נשא דברים גם סגן המנהל הרב מנחם ישעיהו שעמד מאחורי ארגון הערב והודה למזכיר הרב נתנאל זנו ולאחראי הלוגיסטי הרב שניאור עמרן על עבודה ללא לאות במשך כל השנה כולה.

בין הדוברים הנעימה את הערב מקהלת התלמוד תורה בניצוחו של הרב אבי מנחם ובעזרתו של המורה הרב ישראל וולפסון.

במהלך הערב הוקרנו קטעי מולטימדיה שהתמקדו בשלושה נושאים שהיוו את מרכז העשייה החינוכית השנה: תנופה מחודשת בלימוד הגמרא ובפרט בכיצה ו' כהכנה למעבר למתיבתא, למידה פרטנית משלבת בעזרת תוכניות מגוונות ושיעורי העשרה תורניים וכן סיכום וסקירה קצרה מהמבצעים החסידיים הרבים לכל אורך השנה.

בשיאו של הערב נערכה תוכנית חווייתית ומרתקת בעזרת "קליקרים" בשיתוף התלמידים, עם חידון טריוויה על ההוויי החסידי, המבצעים ועל תפקידי אנשי הצוות בתלמוד תורה.

לאחר מכן עלה לבמה רכז המבצעים החסידיים המחנך הרב שלמה חנניה ממן והכריז את שמות התלמידים המצטיינים שהגיעו למקומות הראשונים במבצע "קיץ חסידי לוהט" ונערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך בהם ספרי קודש, אופניים, רחפן ונגן עם ניגונים חסידיים.

בהמשך נקראו המורים וכלל אנשי הצוות אל הבמה לקבלת שי אישי על שנה של התמסרות, ספר מיוחד ובו סיפורים שסיפר החוזר הראשי הגה"ח ר' יואל כהן ע"ה.

בסיום האירוע נערכו שלוש הגרלות על כרטיס טיסה לרבי, הגרלה בין אנשי הצוות החינוכי בה זכה סגן המנהל הרב אריאל פרידמן וכן שתי הגרלות בין התלמידים, בהן זכו איתן נחמן לוי  ומנחם מענדל הולצברג.

מארגני הערב הודו לצלם מענדי קורנט על תיעוד האירוע ולגב' רחל אופנר על צילום והפקת קטעי המולטימדיה שהוקרנו באירוע.

ההורים והתלמידים יצאו בהתפעלות גדולה מהאירוע המיוחד ובתחושת גאוות יחידה על כך שזכו שהילדים לומדים בתלמוד תורה חסידי לנחת רוחו של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.