COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשפ״ב 15.07.2022

התכנסו לתכנן את הקעמפ שיאחד 350 שלוחים צעירים

צוות המדריכים והנהלת הקעמפ ממגדל העמק התאספו ביום רביעי בערב באולם הפנסאים, בית צעירי חב"ד לערב גיבוש והכנה לקראת שבועיים של חוויה חסידית מיוחדת במינה במסגרת קעמפ 'השלוחים הצעירים' • בקעמפ ישתתפו כשלוש מאות וחמישים שלוחים צעירים מכל רחבי הארץ ויתקיים בקמפוס מפואר בלב ירושלים
התכנסו לתכנן את הקעמפ שיאחד 350 שלוחים צעירים
צילום: חיים טויטו
הקעמפ שיאחד שלוש מאות וחמישים שלוחים צעירים

כשלוש מאות וחמישים שלוחים צעירים מכל רחבי הארץ, צפויים להשתתף בעוד שלושה שבועות בקמפוס מפואר בלב ירושלים לשבועיים של חוויה חסידית מיוחדת במינה במסגרת קעמפ 'השלוחים הצעירים'

צוות המדריכים והנהלת הקעמפ ממגדל העמק התאספו ביום רביעי בערב באולם הפנסאים, בית צעירי חב"ד לערב גיבוש והכנה. 

במרכזו של הערב החליט הצוות לצאת לקמפיין צ'ארידי ייחודי במטרה לחבר את אנ"ש לקעמפ ולזכות בשותפות וההזדמנות הגדולה להיות חלק מהחוויה השנתית הזאת לשלוחים הצעירים בכל הארץ. 

ביום שני י"ט תמוז עתיד להיפתח קמפיין במטרה לסבסד לכל שליח צעיר את הקעמפ באלף שקלים לפחות ולהיות חלק בימים שנותנים לו כח וחיות מחודשת לשנה שלימה של שליחות.

במהלך הערב ריתק את הצוות שליח הרבי בקרית ארבע הרב רפאל ברוד, בחוויות החל מהיותו ילד בקעמפ השלוחים הצעירים ועד היום, שהוא בעצמו זוכה לשלוח שליח צעיר.

בהמשך הוא שיתף אץ הצוות בחוויות מיוחדות לאורך כל השנים בהם זכה להוביל את הקעמפ כמרכז ומנהל ובעיקר בסיפורים מעוררים, על מטען הכוח שזה נתן לשלוחים הצעירים במהלך השנים והעוצמה של הימים האלו בחיי השליח הצעיר.

צעירי אגודת חב"ד משתפים:

"הרישום לקעמפ גן ישראל של 'השלוחים הצעירים' מבתי חב"ד בכל רחבי אה"ק, נמצא בשיא של כל השנים, שלוש מאות וחמישים שלוחים צעירים – נושאי דגל השליחות של דור העתיד, נפגשים יחד לכשבועיים של חוויה מאין כמותה עם צוות מדריכים וגנרלים שהתגייסו להוביל את החייל הזה – חוד החנית באה"ק.

פעם בשנה אנחנו יכולים לתת את ההזדמנות הענקית הזאת לשלוחים הצעירים להיות בחברה אחת, כשבועיים של מטען ועוצמה להמשך שליחותם.

השלוחים הצעירים זכו להיוולד לתוך חיי השליחות. הם זוכים להתמסר יחד עם הוריהם בכל תחומי השליחות ובכל ימות השנה. 
בנוסף למלוא הערכה והצדעה שמגיעה להם על התמסרותם הרבה, הם מצפים במשך כל השנה לקעמפ המיוחד עבורם. להיות יחד, להתעצם ולהעצים, ללמוד וללמד ולקבל כוחות זה מזה להמשיך בשליחותם ביתר שאת ועוז."

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.