מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

50 גליונות: כותבות עיתון 'לבנות' התכנסו לערב חגיגי בכפר חב"ד

סביב שולחנות ערוכים התכנסו לערב חגיגי ומושקע כותבות העיתון "לבנות", היוצא אחת לחודש בהפקת "ארגון נוער חב"ד" ועיתון "כפר חב"ד" ומשפיע על המוני בנות חב"דיות צעירות, לרגל הוצאת גיליון החמישים • COL עם תיעוד וסיקור
50 גליונות: כותבות עיתון 'לבנות' התכנסו לערב חגיגי בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

בכפר חב"ד התכנסו אמש לאירוע חגיגי ומיוחד כותבות ירחון 'לבנות' - העיתון החסידי לבנות חב"ד המתבגרות, היוצא אחת לחודש, פרי עבודה משותפת של "בנות חב"ד" שע"י "ארגון נוער חב"ד", ומערכת שבועון "כפר חב"ד". האירוע התקיים לרגל הוצאת גיליון החמישים.

סביב שולחנות ערוכים התכנסו הכותבות, העושות את מלאכתן במסירות ובהתנדבות מוחלטת, לצד חברי הנהלת עיתון כפר חב"ד - והתוועדו על ייחודיותו של העיתון "שמעצב" את בנות חב"ד.

הרב אהרן דב הלפרין, העורך הראשי של 'כפר חב"ד' מיום היווסדו, שיתף את הכותבות בהתרגשות במכתב שקיבל העיתון מהרבי לרגל הוצאת גיליון החמש מאות לפני יותר משלושים שנה, והרחיב על הזכות והאחריות שיש בכתיבה בעיתון שראוי להיקרא על ידי הרבי.

עוד השתתפו ונשאו דברים לפני הכותבות באירוע: העורך ר' מנחם כהן, הסופר הרב משה מרינובסקי ומנכ"ל ארגון נוער חב"ד הרב יאיר בורוכוב.

במהלך האירוע התקיים דיון ער בין הכותבות על דרכים לשדרג את הגיליון. הצעות שונות הועלו וסיור מוחות קדחתני התקיים במטרה להרחיב את הגיליון ולהגדלו בכל המובנים.

כל אחת מן הכותבות קיבלה שי ייחודי מתנה - סידור קטן מעור ועל חרוט השם האישי תחת הלוגו של הגיליון. כמו כן נערכה בין הכותבות הגרלה על שרשרת שמשובץ בה חתיכה מבד של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

בחלק השני של האירוע נהנו הכותבות מסדנה ייחודית ומעניינתת על כוסות.



"זה עיתון שמחנך פה דור של אימהות ומחנכות", אומרים בהנהלת 'ארגון נוער חב"ד'. "הצורך בהקמתו זעק מהשטח. הוא עוסק בנושאים שהכי מעסיקים כיום, בעולם המודרני והרווי במסכים מרצדים, את בנות הנוער.

"אי אפשר לתאר את עוצמת ההשפעה של הגיליון על הבנות הקוראות. בנות שמינו לעצמן משפיעה בעקבות קריאה בגיליון, בנות שקיבלו על עצמן להקפיד על חסימה במכשיר הטלפון ועוד שורה של החלטות טובות.

"לראשונה בנות חב"דיות מקבלות במה שבה הן יכולות לכתוב את אשר על ליבן. לראשונה בנות קוראות, בגובה העיניים, על נושאים שמעסיקים אותן ביום יום, והדברים חודרים ומשפיעים".

הירחון מצורף אחת לחודש לחבילת 'כפר חב"ד'. חלק מן הכותבות בו הינן נשות חינוך, וחלק מן הכותבות הינן נערות צעירות. עורכות העיתון הן גב' פייגי גולדשמיד וגב' חני גרינברג. רכזת המערכת היא הגב' רבקה ברוד. לצדן אנשי הצוות של כפר חב"ד - העורך הראשי הרב אהרן דב הלפרין, העורך מנחם כהן, מנהל המערכת יהודה גוזובסקי והמעצבת גב' אפרת פרידמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.