מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

מערכת בחירות, ימי בין המצרים והאם מחירי הדיור באמת יירדו?

מחירי הדיור והצרכנות בישראל ששוברים שיאים, מערכת הבחירות הסוערת שבפתח, ימי בין המצרים והוראת הרבי ללמוד הלכות בית הבחירה, 26 שנה לחנוכת 770 בכפר חב"ד • תכנית ליל שישי בהגשת הרצל קוסאשוילי
מערכת בחירות, ימי בין המצרים והאם מחירי הדיור באמת יירדו?
צילומים: ארכיון COL

כבכל ליל שישי ברדיו COL: תכנית אקטואלית וחסידית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

זה מה שממתין לכם הערב בתכנית.

פרופסור ירון זליכה על האשליות הכלכליות שמוכרים הפוליטיקאים לציבור הבוחרים הישראלי עשרות שנים. "כששר האוצר ליברמן מבטיח שעד סוף השנה מחירי הדיור יתמתנו, סביר להניח שמשיח יגיע לפני כן", הוא אומר.


להאזנה לתכנית המלאה >>

בהמשך יהיה פה העיתונאי יאיר שרקי מחדשות 12 שידבר על היתכנות מפץ בין הגושים, ועל הסיכויים של בני גנץ להתמודד על ראשות הממשלה, על הסיכויים של נתניהו להשיג רוב בבחירות הללו, ולמה הוא לא מופתע מנאמנותו המוחלטת של דרעי לנתניהו בניגוד לגפני.

מה הביא את ד״ר מיכאל בן ארי לכתוב ספר על האיסלאם, ועד כמה המערב תמים ביחס לכוונותיו המסוכנות של האיסלם הפונדמנטליסטי? בן ארי ירחיב כאן את יריעת המסוכנות המוסלמית והשיטות הערמומיות בדרכם ליעד-החלת חוקי השריעה על המערב כולו.

ימי בין המיצרים בפתח, ערב י"ז בתמוז. לומדים הלכות בית הבחירה? תעשו זאת נכון באמצעות המחשה ויזואלית. הקאוצ׳ר והמרצה הרב ישי אלגזי על תוכן מרתק שנעלם מענינו בכל הקשור למקדש ולכליו ועל הדרכים להנגיש אותו.

36 שנים לחנוכת בית אגודת חסידי חב"ד 770 בכפר חב"ד. נארח לשיחה רווית גילויים את הרב גרשון סודקביץ' מכפר חב"ד שהיה מעורב בכל שלבי ופרטי תוכנית הבניה וההקמה המהירה. "על כל שאלה והתלבטות קיבלנו מענה מיידי מהרבי" הוא נזכר, והוא גם מספר על ההתבטאויות הנדירות של הרבי להצלחת הפרויקט.

סופר שבועון 'כפר חב"ד' ר׳ מנדי ברונפמן חוזר לאחר הפסקה ממושכת עם מדור ׳צריך עיון׳, הפעם בהמלצה על תרגום חדש ומקורי של מיכאל שוורץ ז"ל לספר היסוד הכוזרי, ועל ההבדלים בין המהדורות והתרגומים הקודמים שנעשו לספר.

לסיום, את ניגון השבת שלו יבחר העסקן ר׳ לוי וילימובסקי מנכ״ל מוסדות חב״ד במגדל העמק שיספר על מה שלמד מאביו הרב זושא הפרטיזן ע״ה על הדרך הנכונה להיות עסקן מצליח, והאם הדור החדש של העסקנים בחב״ד אכן מצליח להיכנס לנעלי דור העסקנים הקדום

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.