צביקה קעניג | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

מעמד מפואר לסיום שנת הלימודים בת"ת 'בני מנחם' חולון

מעמד מרשים ומפואר סיכם את שנת הלימודים המבורכת בתלמוד התורה 'בני מנחם' חב"ד חולון בראשותו של הרב דוד גורארי' ובניהולו של הרב יהושע שמעוני
מעמד מפואר לסיום שנת הלימודים בת
צילום: מענדי טויטו

מעמד מרשים ומפואר סיכם את שנת הלימודים המבורכת בתלמוד התורה 'בני מנחם' חב"ד חולון בראשותו של הרב דוד גורארי' ובניהולו של הרב יהושע שמעוני.

תלמוד-תורה וביה"ס חב"ד "בני מנחם" בחולון חגג ברוב שמחה וגיל את מסיבת הסיום לשנה"ל תשפ"ב, בהשתתפות התלמידים, ההורים הנרגשים ואורחים רבים. הת"ת הוא סיפור של הצלחה בחולון, וב"ה מונה מעל 300 תלמידים, כ"י.

את הערב הנחה ביד רמה מנהל הת"ת הרב יהושע שמעוני והוא נפתח בקריאת פרק התהילים של הרבי, ואמירת י"ב הפסוקים הידועים ע"י תלמידי כתות א' החמודים, מלווים ע"י מוריהם המסורים, תוך כדי שירה קצבית שסחפה את הקהל שמחא כפיים להם בהתלהבות רבה.

בקריאת מכתבו של הרבי לתלמידים המסיימים כובד השליח הרב מנחם מענדל בוטמן שליח הרבי לשכונת רסקו בעיר, ואביהם של 3 תלמידים בת"ת.

לאחר הקרנת קטע וידאו מרגש של יהודים מאחורי מסך הברזל הפונים אל הרבי, הוזמן המרא דאתרא הגה"ח הרב אליהו יוחנן גורארי' רבה של חולון וחבר בי"ד רבני חב"ד באה"ק שבירך את התלמידים ושיבח את הת"ת והצוות החינוכי, הרב עמד בדבריו על הצורך של דוגמה אישית בבית חסידי. 

בזה אחר זה הוקרנו סרטונים מרהיבים ומקפיצים של כלל הכיתות, כאשר כל כיתה מציגה את אשר נעשה בה במהלך השנה או נושא מסוים ייחודי שנלמד ע"י התלמידים כמו כן נשאו דברים: יו"ר מוסדות חב"ד בחולון, הרב דוד גורארי שיח', נשא דברים בשבח החינוך הכשר, אורח הכבוד הגאון הרב אליעזר שמחה וייס – חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, שהעלה על נס את הצלחת הת"ת ובוגריו, נציג ההורים הרב אבנר קדוש, שעמד על הצורך והחשיבות של חינוך בדרך החסידות וסיפר שהשנה "סגר מעגל" כשרשם את בנו מרדכי שיח' לת"ת חב"ד, בנו זה נקרא ע"ש אביו שלמד בחב"ד בקזבלנקה, מרוקו.

מקהלת התלמידים הופיעה בניצוחו של הרב יאיר נדה, ואת הערב חתמה הצגה מיוחדת של תלמידי כיתות ה' בהפקת הרב יניב כהן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.