שניאור דייטש | יום י"ד תמוז ה׳תשפ״ב 13.07.2022

23 תלמידים מצטיינים בנחל'ה קיבלו את "פרס יוסף יצחק"

23 תלמידים מצטיינים בתלמוד תורה נחלת הר חב"ד, שבלטו בהתנהגותם והתאמצותם בתורה, תפילה וגמילות חסדים נבחרו לקבלת "פרס יוסף יצחק" • הטקס נערך קרוב ל-40 שנה ברציפות, לזכר נשמת הנער התמים יוסף יצחק ע"ה גורליק, שנולד ונפטר בשמחת תורה והוא בן י"ב שנים • את הטקס המרגש ניהל והנחה הרב ירחמיאל גורליק, שליח הרבי בחולון ואחיו של יוסי ע"ה
23 תלמידים מצטיינים בנחל'ה קיבלו את
צילומים: מענדי קורנט

23 תלמידים מצטיינים בתלמוד תורה נחלת הר חב"ד, שבלטו בהתנהגותם והתאמצותם בתורה, תפילה וגמילות חסדים נבחרו לקבלת "פרס יוסף יצחק".

התלמידים המצטיינים נבחרו לקבל את "פרס יוסף יצחק", שמוענק קרוב ל-40 שנה ברציפות, לזכר נשמת הנער התמים יוסף יצחק ע"ה גורליק, שנולד בשמחת תורה תש"ל ונפטר בשמחת תורה תשמ"ב, והוא בן י"ב שנים בדיוק.

השבוע, ביום שלישי י"ג תמוז, התקיים המעמד המרגש של הענקת הפרס לתלמידים המצטיינים בשנת הלימודים תשפ"ב.

המעמד נערך באולם התלמוד תורה, במעמד צוות המחנכים והנהלת התלמוד תורה, הילדים המצטיינים, הוריהם, הסבים והסבתות.

את הטקס ניהל והנחה הרב ירחמיאל גורליק, שליח הרבי בחולון ואחיו של יוסי ע"ה.

הרב גורליק סקר את השתלשלות יוזמת הפרס על ידי הוריו - הרב שלום דובער ע"ה גורליק יחד עם תבלחט"א שרה רבקה תחי', אשר החליטו להנציח את זכרו של יוסי ע"ה באמצעות פרס מיוחד לתלמידים שהצטיינו בשלושת התחומים, בהם בלט יוסי ז"ל - תורה, עבודה וגמילות-חסדים.

"זה מרגש מאוד לראות את ההשקעה והרצינות של התלמידים, יחד עם העקביות וההתמדה של הפרס, עד שישנם כאלו שהינם דור שלישי למקבלי הפרס..."

הרב אהרן מנגמי, מנהל התלמוד תורה, דיבר אודות חג הגאולה י"ב תמוז, והדגיש לשבח מיוחד את ההשקעה צוות המחנכים והמורים. הרב מנגמי הוסיף שפרס יוסף יצחק נועד לעודד את התלמידים כולם, ואת המצטיינים, להמשיך ולהשקיע מעלה מעלה במעלות התורה והחסידות.

 הרב שלום דובער הכהן, ראש ישיבת תומכי תמימים - בית הר"מ - נחלת הר חב"ד, ששימש כמורו ורבו של יוסי ב-40 הימים האחרונים לחייו ציין בדבריו כי " זכיתי ללמד את יוסי 40 יום, אבל אני זוכר את זה 40 שנה... אני זכיתי ללמוד ממנו את הרצינות ואת החיבה ללימוד התורה וקיום המצוות".

נציג ההורים, הרב מנחם מענדל עמאר, שיבח בדבריו את ההשקעה החינוכית בילדים, וציין את התרגשותו לנוכח בנו שקיבל את הפרס יחד עם 2 תלמידים נוספים בני קהילתו באשדוד.

"זה הביטוי הכי מוחשי להשקעה של הרבי הריי"צ בעבודת החינוך לגדל ילדים חסידים, יראי שמיים ולמדנים".

לסיום, בני המשפחה בראשות האמא - הגב' רבקה גורליק ביקשו להודות לצוות החינוכי על ההשקעה ושיתוף הפעולה לאורך כל השנים ובירכו את ההורים המאושרים ברוב נחת חסידי מכל יוצאי חלציהם שיחיו.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.