COL | יום י"ב תמוז ה׳תשפ״ב 11.07.2022

מסרו את המפתח: הכנס העוצמתי של נשי חב"ד | גלריה

אלפי נשים ובנות השתתפו בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד בבנייני האומה בירושלים, בסימן 'מוסרת מפתח' לרבי, מפתח לגאולה • הכנס עמד גם בסימן הצדעה מיוחדת לשליחות הרבי באוקראינה • הצלם חיים טויטו מגיש תיעוד מרהיב
מסרו את המפתח: הכנס העוצמתי של נשי חב
צילום: חיים טויטו

אלפי נשים ובנות השתתפו בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד, בסימן 'מוסרת מפתח'. כמידי שנה, מתכנסות אלפי נשים ובנות מכל קצוות הארץ לכנס מיוחד ועוצמתי. הכנס הוא חוויה חברתית ורוחנית גם יחד.

השנה עסק הכנס במגוון נושאים מרתקים הסובבים סביב סימן הכנס ''מוסרת מפתח''– יש לך צרור מפתחות ביד, מוסרת את המפתח לרבי ורק לפתוח דלת לגאולה. הכנס עמד גם בסימן הצדעה מיוחדת לאחיותנו שליחות הרבי באוקראינה.

הרבי האיר והעצים את מעלת הנשים, שליחותן הייחודית וכוח ההשפעה הנשית העוצמתית. הרבי הוא שהקים את ארגון נשי ובנות חב"ד, עודד לאורך השנים את הכנסים הארציים, ושלח מכתבי ברכה למשתתפות הכנס הארצי, שנה אחר שנה.

בכנס חיכתה למשתתפות תכנית מרתקת, עוצמתית ומרגשת בהפקה מיוחדת של רוחי לייכטר יחד עם מרימי פרידמן, בשילוב אמנותי של תוכן וצורה בעיצוב במה מיוחד של איציק דניאל, העשרה לצד חוויה יחד עם מסכי הענק המרשימים שעל עיצוב התוכן המרשים שלהם הופקדה חברת שיפט מדיה של ר' יוסי מור יוסף. השפעת הכנס מלווה את המשתתפות למשך ימים רבים.

הצלם חיים טויטו מגיש גלריה מרהיבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.