COL | יום י"ב תמוז ה׳תשפ״ב 11.07.2022

הרב אשכנזי הגיע לצפון אמריקה באמצעות שת"פ של שלוחים

הרב שניאור אשכנזי, שליח הרבי ורב בית הכנסת המרכזי בראשון לציון, ביקר בארבע קהילות כדי ללמד ולהעניק השראה לקהילות ישראל מחוץ לישראל על הרבי ועל חזונו. לראשונה מאז פרוץ הקורונה בעולם, סבב ההרצאות התאפשר ע"י הדסק הישראלי במרכז 302 בשיתוף פעולה של מספר שלוחים • המסע החל מפילדלפיה, ומשם לשיקגו, אילינוי, לייקווד, ניו ג'רזי, ובסוף השבוע הגיע לטורונטו קנדה 
הרב אשכנזי הגיע לצפון אמריקה באמצעות שת


הרב שניאור אשכנזי, שליח הרבי ורב בית הכנסת המרכזי בראשון לציון, ביקר בארבע קהילות כדי ללמד ולהעניק השראה לקהילות ישראל מחוץ לישראל על הרבי ועל חזונו. לראשונה מאז פרוץ הקורונה בעולם, סבב ההרצאות התאפשר ע"י הדסק הישראלי במרכז 302 בשיתוף פעולה של מספר שלוחים.

"הכוח של אחדות השלוחים בעבודה משותפת מוצג כאן," אמר הרב מנדי קוטלרסקי, מנכ"ל מרכז 302. "הבאת דובר בסדר גודל כזה לאמריקה יהיה בלתי אפשרי עבור שליח בעצמו. הדסק הישראלי יצר רשת שלוחים שעומדים בקשר עם מטרות משותפות, הסוללת את הדרך להצלחה קולקטיבית גדולה יותר".

המסע של הרב אשכנזי שנמשך במשך שבוע אורגן וסובסד על ידי הדסק הישראלי שהוקם לאחרונה במרכז 302. החל מפילדלפיה, המשיך הרב אשכנזי להרצאה בשיקגו, אילינוי, לייקווד, ניו ג'רזי, ובסוף השבוע הגיע לטורונטו קנדה  שם השתתפו מאות אנשים בהרצאה שנתן בחמישי בערב ובמהלך שבת ג' תמוז. הדסק הישראלי שטיפל בכל הלוגיסטיקה, כמו נסיעות לוחות זמנים ועוד, הבטיח לשלוחים את קיום ההרצאה ללא תקלות ועבודה מרובה.

"מרגש אותי לראות את התנופה האדירה בפעילות של השלוחים שלא נעצרו בתקופת הקורונה אלא יצרו שיאים חדשים", אמר הרב אשכנזי למארגנים הרב לוי ובר בפילדלפיה שנכנס לבית כנסת חדש ומרהיב, הרב ליבוביץ בלייקווד שקנה שטח ענק עם בית רחב מידות והרב סלבטיצקי שהגשים חלום ופתח את בית הכנסת לקהילה הישראלית ובטורונטו שם בקהילה המשגשגת של הרב לנדא הגיעו מאות משתתפים לאירועים שהתקיימו לכבוד הרבי". 

"זהו המסע הראשון מבין רבים שתכננו לקהילות ישראל ברחבי העולם", הסביר הרב שמעון בינשטוק, מנהל הדסק הישראלי. "שלוחים כבר ראו את הפירות הישירים של איחוד השלוחים המגובשים וממוקדים בדמוגרפיה זהה בחו"ל".

אחת מההחלטות של כינוס השלוחים תשפ"ב היתה הקמת דסק ישראלי במרכז 302, שתיצור רשת של שלוחים הפועלת עם קהילות ישראל מחוץ לישראל. בנוסף לתיאום אירועים קבוצתיים בין שלוחים, הדסק פועל לתרגום תוכניות כמו CTeen, CKids ואחרות לעברית, ממותגות עבור הקהל הישראלי החי מחוץ לישראל.

צפו בקטעי וידאו:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.