צבי סופר | יום י"א תמוז ה׳תשפ״ב 10.07.2022

המשימה המפחידה ביותר: 40 שלוחים למדו להתרים

בין שלל האתגרים, הצורך המתמיד בגיוס כספים הוא אחד המפחידים ביותר, במיוחד עבור שלוחים צעירים • קבוצה של 40 שלוחים חדשים התכנסה בקראון הייטס כדי לקבל תובנות וכישורים למשימה האתגרית של גיוס כספים בסדנא שאורגנה על ידי 'מרכז 302'.
המשימה המפחידה ביותר: 40 שלוחים למדו להתרים

קבוצה של 40 שלוחים חדשים התכנסה בקראון הייטס כדי לקבל תובנות וכישורים למשימה האתגרית של גיוס כספים בסדנא שאורגנה על ידי 'מרכז 302'.

הסמינר האינטנסיבי הונחה על ידי הרב אלעזר גרין. הסדנא אורגנה על ידי דסק השלוחים במרכז 302, בשיתוף עם הרב בנצי ליפסקר מקרן מרומים, נתן גישה רב-גונית לגיוס תרומות וסיקרה את ההיבטים הרוחניים, הגשמיים, הרגשיים והמעשיים של גיוס כספים.

התכנית הינה חלק מיוזמה גדולה יותר שמטרתה למסד את תהליך בניית מוסד מלמטה למעלה. דסק השלוחים מבקש להעניק כישורים וטיפים מעשיים במגוון נושאים חיוניים לשלוחים, כך שכל שליח חדש יוכל להתחיל את שליחותו בביטחון ובכלים הדרושים לו כדי להצליח.

בין כל האתגרים, הצורך המתמיד בגיוס כספים הוא אחד המפחידים ביותר, במיוחד עבור שלוחים צעירים ולא מנוסים. החלק הראשון של הקורס התקיים באמצעות יום עיון בקראון הייטס, ו-10 מפגשי מעקב נוספים יתקיימו באופן וירטואלי.

התכנית נפתחה בנאום של הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר המרכז לענייני חינוך, שהצדיע לשלוחים החדשים ועודד אותם למלא שליחות הרבי בשמחה וגאווה.

"גיוס כספים היה אחד הדברים שהכי הפחידו אותי בשליחות", אמר הרב מאיר גורדון, שעבר לאחרונה לפאסו רובלס, קליפורניה. "עכשיו יש לי רשימה של שיטות עבודה מומלצות והבנה טובה של מה עושה גיוס כספים למוצלח".

עשרת המפגשים הבאים שייערכו בזום, יעסקו באיך להקים פלטפורמות תרומות, מיומנות בראיונות, וכיצד להתנהל מול 'תורמים כבדים'. התכנית היא חלק מימי עיון רבים המתקיימים בקיץ זה, בעקבות מאמציהם של הרב מנדי שנוביץ והרב מנדל חייטון מדסק השלוחים החדש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.