מנחם קרביצקי | יום ט' תמוז ה׳תשפ״ב 08.07.2022

300 הורים מאנ"ש נרשמו לקורס תוך שבוע מאז שהושק!

ביקוש שיא שעוד לא היה עד היום באף קורס בחב"ד. כששני הקטנים רבים אחד עם השני, מהאמצעי ביקשתם משהו 3 פעמים והוא מתעלם, הגדולה יותר אומרת ש"אתם לא תחליטו עליה" והמתבגר בכלל דבוק למסך ולא נמצא כאן | אם אתם מזדהים עם התיאור הזה כנראה שגם אתם פשוט... הורים! | על המסלול הראשון מסוגו שהופך את הבית לחלוטין ומכניס שמחה למשפחה
300 הורים מאנ

החופש הגדול בפתח והוא כמובן מביא איתו הרבה מאוד זמן משפחתי משותף, זמן איכות. אמרנו זמן איכות? טוב, אולי לא בחרנו את המילה הכי מדויקת... הזמן המשפחתי המשותף כולל גם לא מעט אתגרים להורים לאורך כל השנה, ויותר ממנו פירושו - עוד יותר אתגרים: ילדים שרבים ולא מקשיבים, הורים שמרגישים שהם מדברים אל הקיר (במקרה הטוב), יותר שעות מסכים ובקיצור חוויה שכל הורה שחושב עליה נכנס לחרדות אמיתיות.

האמת היא שכל אחד מאתנו, אבות ואימהות כאחד, מכיר את התחושות הללו בגרסה כזו או אחרת. אנו לא מצליחים לייצר גבולות ומשמעת בבית, נלחצים בעצמנו מהתגובות של הילדים ואפילו חושבים שאנחנו לא מספיק טובים - ובעיקר בטוחים שכל הבלאגן הזה קורה רק אצלנו. אבל מסתבר שכל הבתים נראים כמעט אותו הדבר. בכולם קשה לרתום את הילדים לעשייה ולשותפות בבית, אצל כולם הילדים רבים אחד עם השני וכן הלאה.

אבל המצב הזה הוא לא גזירת גורל. עם הידע הנכון ובעיקר עם כלים מעשיים שאפשר ליישם כאן ועכשיו (ולא רק תיאוריות של חוקרים באקדמיה) אפשר לשנות את הגישה, ליצור אווירה אחרת בבית, להעניק לילדים את הצרכים האמיתיים שלהם ואת הידיעה שאנחנו כאן בשבילם, לתת להם לחוש משמעותיים ולעודד אותם לפתח אחריות.

כל הידע והכלים הללו ועוד הרבה יותר מזה, מתכנס לראשונה (כפי הנראה - לראשונה אי פעם וזו לא הגזמה) בקורס מקיף אחד שהושק החודש ע"י מכון "דרך הבית". "המכללה להורים" היא למעשה ספריית פתרונות ענקית (שתמשיך להתפתח ולגדול) לשלל אתגרים הוריים שכל משפחה מתמודדת איתם: משמעת וכללים בבית, חיבור לערכים מתוך אהבה, מוגנות וזהירות, מסכים וההתמכרות אליהם, חזון הורי וסמכות הורית ועוד ועוד.

הקורס בהנחייתו של הרב שניאור אשכנזי שיחי', מועבר ע"י סגל רחב של מרצים בכירים בתחום ההורות והחינוך, בהם הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון, הרב שבתי סלבטיצקי, הרב אבנר קוואס, גב' זיוה מאיר, ד"ר אנאבלה שקד, הרב שניאור נבון ועוד. התכנים גובשו לאחר סקר מקיף בו השתתפו יותר מ-500 אבות ואימהות (שבאופן לא מפתיע שיתפו... חוויות וקשיים דומים!).

תוך כשבוע מאז שהושק נרשמו לקורס 300 הורים - ביקוש שיא שלא היה עד היום באף קורס. "היכולת לגשת אחרת לכל כך הרבה סוגיות, לשנות את האווירה ולהפוך את הבית למלא באושר ושמחה - זה הלב של הקורס" מספרים לנו במכון "דרך הבית", תוך כדי ההכנות האחרונות לפתיחה הרשמית של הקורס הדיגיטלי במוצ"ש הקרוב ג' תמוז.

ההזדמנות הגדולה - 70% הנחה!

כדי לאפשר לכמה שיותר הורים להשתתף בקורס וליישם את חזונו של מכון "דרך הבית", נרתמו ידידי המכון והעניקו סבסוד מיוחד בגובה של 70%, המאפשר ליהנות מהקורס במחיר של 390 ₪ בלב"ד (במקום 1,300 ₪). במחיר זה מקבלים ההורים גישה חופשית ל"ספריית הפתרונות" של המכללה להורים למשך שנה שלמה!

רוצים ליהנות ממחיר ההשקה? עדיין לא מאוחר להירשם ולקבל את הקורס בהנחה המיוחדת!


 להרשמה ולפרטים נוספים אודות הקורס לחצו כאן>>>


 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.