מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשפ״ב 06.07.2022

שורה של התוועדויות: אשדוד ציינה את יום ההילולא של הרבי

שורת אירועים התקיימו בשבוע האחרון בעיר אשדוד לציון יום ההילולא של הרבי • בהפקת ענק לנשים "גשר לקשר" הופיעו על במה אחת הזוג עדן הראל ועודד מנשה, האמנית חדווה לוי ועוד • וגם: התוועדות מיוחדת לגברים בהשתתפות רבני העיר • COL מגיש תיעוד וסיקור
שורה של התוועדויות: אשדוד ציינה את יום ההילולא של הרבי
תמונות: באדיבות המצלם

באשדוד התקיימו במהלך ימי השבוע האחרון שורת אירועים לציון יום ההילולא של הרבי.

תחת הכותרת "גשר לקשר" התקיימה הפקת ענק לנשים שבה הופיעו על במה אחת מיטב המרצים והאמניות.

ומה עושים כשכל 400 המקומות באולם אזלו מבעוד מועד? ובכן, חברת מדיה גויסה כדי לשדר את האירוע במעגל סגור אל אולם נוסף במתנ"ס, שגם הוא התמלא עד אפס מקום... תודה לקל, ובכוח המשלח, הצלחה אדירה בכמות ובאיכות!

זוג המנחים עדן ועודד מנשה, ריתקו ושעשעו במשך שעה ארוכה את 500 המשתתפות, בסיפור חייהם ובהתמודדות בריאה בחיים זוגיים. הרבנית והאמנית חדווה לוי שימחה את הלבבות, ורב בית הכנסת שיכון חב"ד ירושלים הגה"ח הרב טוביה זילברשטרום שיתף בחוויות מרוממות במחיצתו של הרבי.

פתחו את האירוע רבני חב"ד באשדוד; הרב שניאור זלמן גודמן, שליחו הראשי של הרבי לעיר, והרב מרדכי מנשה לאופר רב רובע י"א, שיחד עם רעייתו הרבנית לאה תחי' יזמו את האירוע.

כיבדו את האירוע בנוכחותן הגב' אירית לסרי, אשת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה הגב' אהובה עמרם, שהעלתה את רשמיה בפוסט בפייסבוק. "אירוע של העצמה נשית וערב מאורגן להפליא ועשיר בתוכן משמעותי", סיכמה עמרם.

גם הגברים לא נותרו מאחור. בבתי חב"ד הפזורים בעיר התקיימו התוועדויות לכבוד היום הקדוש. אירוע ההילולא המרכזי התקיים ברובע ט', על ידי שליח ורב קהילת חב"ד במקום הרב יוסף יצחק מרגליות.

את המעמד פתח בדברים מאלפים ומעוררי לב הגאון הרב מאיר מויאל, ראש מוסדות 'זוהר התורה' ומקים עולה של תורה, ששיתף את הקהל בעובדה המרגשת כי כל גידולו לתורה ומצוות היה בזכות התקרבות הוריו שיחיו על ידי שליחי הרבי למרוקו. הוא הוסיף וקרא לקהל לצעוד לאור קריאתו של הרבי, ולהיות 'שלוחים' בעצמם לקרב לבם של ישראל לאביהם שבשמים, כל אחד כפי יכולתו.

אורח הכבוד, הגאון הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת, ראש ישיבת חב"ד קרית גת וחבר בית דין רבני חב"ד, עורר את הקהל בדברים היוצאים מן הלב, וחלק עם הקהל סיפורים נפלאים מהרבי זי"ע.

את המשא המרכזי נשא מזכה הרבים פה מפיק מרגליות הרב יעקב אטיאס שבמתק לשונו ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה בדברי התעוררות לעבודת ה' בדרכי הקודש של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.