שניאור דייטש | יום ו' תמוז ה׳תשפ״ב 05.07.2022

אגו"ח: בנחלת הר חב"ד למדו איך לחסוך נכון

בבית הכנסת המרכזי בשכונת נחלת הר חב"ד התקיימה אמש (ב') הרצאה מטעם אגו"ח, של הכלכלן גלעד חרמון, בה נתן כלים פרקטיים למשתתפים איך לבחור את המסלול הפנסיוני ולחסוך נכון • COL מגיש סיקור
אגו

עשרות חסידי חב"ד התכנסו אמש בבית הכנסת המרכזי בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי להרצאה כלכלית ייחודית, שאורגנה בידי "ועד נחלת הר חב"ד" בשיתוף עם מיזם "פרנסה בהרחבה".

מטרתו של מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד, בראשותו של הרב יוסף יצחק אהרונוב, הוא לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש בהכוונה תעסוקתית בהכשרות מקצועיות ובפתרונות תעסוקה. בתקופה הקרובה יתרחב המיזם בנחלת הר חב"ד, ביוזמת ה'ועד' המקומי'.

אתמול, כאמור, נערכה הרצאה לציבור הרחב, שאותה העביר הכלכלן גלעד חרמון. בהרצאה נתן גלעד, כלים פרקטיים למשתתפים לרווחה כלכלית והדריך איך לבחור את המסלול הפנסיוני ואיך לחסוך נכון.

האירוע בחסות ובסיוע חברת 'גפן בסד' - ביטוח ופננסי למגזר החרדי, המבטחת אלפי משפחות אנ"ש בישראל ודואגת לרוותם.

הרב שולם רוזן המרכז את מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד אומר: "מטרתנו לתת כלים לאנ"ש. ועל כך ישר כוח רב לוועד נחלת הר חב"ד שעומלים רבות בעניין זה וכן לגפן בסד שנרתמו להרצאה זו".

לדברי יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב: "ההקפדה של אגו"ח לפעול בקהילות אנ"ש להסתדרות בעניני הפרנסה ביחד עם עסקני אנ"ש בכל מקום, כפי הוראת הרבי בנושא זה, היא סוד ההצלחה, המיזם מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון המקומיים, שהופכים לחלק מ'פרנסה בהרחבה'. ועל כך תודתנו לוועד נחלת הר חב"ד – ולמזכיר הוועד ר' הרצל מימון שעמלים רבות בעבודת הקודש".

ר' שולם רוזן המרכז את מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד: "מטרתנו לתת כלים לאנ"ש. ועל כך ישר כוח רב לוועד נחלת הר חב"ד שעומלים רבות בעניין זה וכן לר' יוסי שמעון סמנכ"ל 'גפן בסד' שנרתם למען הרצאה זו ועוזר בפעילותו רבות לחסידי חב"ד".

קהילות/נציגים שונים המעוניינים להשתתף באירוע מוזמנים ליצור קשר עם: 058-5585701

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.