הרב קלמן ויינפלד | יום ד' תמוז ה׳תשפ״ב 03.07.2022

הרב מקראון הייטס כותב לאורח ממועצת "שדות דן" - דוד יפרח

דוד יפרח, העומד בראש המועצה האזורית שדות דן שבה שוכן בין היתר כפר חב"ד, התארח בשבת האחרונה, שבת יום ההילולא ג' תמוז, בשכונת קראון הייטס • הרב קלמן ווינפלד, רב בית הכנסת בית אליעזר יצחק, עם רשמים
הרב מקראון הייטס כותב לאורח ממועצת
מימין לשמאל: כותב השורות הרב ויינפלד ויו"ר המועצה דוד יפרח

הרב קלמן ויינפלד

כתושבי שכונת קראון הייטס, נהנים אנו בכל הזדמנות כשאורחים רבים מציפים את רחובות השכונה. בעלי החנויות והמסעדות מגדילים את הכנסותיהם, חסידים וידידים שלא נפגשו זמן רב מחבקים אחד את השני בחיבוק חסידי ולבבי, ובכלל האווירה מחזירה אותנו לימים הטובים בהם זכינו לראות ולהראות את פני מלכינו.

בשבת האחרונה בה חל היום הגדול והקדוש ג' בתמוז, זכינו מתפללי בית הכנסת "בית אליעזר יצחק" השוכן ברחוב קינגסטון בשכונה, לאורח חשוב שבחר יחד עם ידידיו ששהו עמו בשבת זו בשכונת קראון הייטס להתפלל עמנו, והוא ר' דוד שיחי' יפרח, המכהן כראש המועצה האזורית "שדות דן", המאגדת בתוכה יישובים רבים בהם "כפר חב"ד" בירת חסידי חב"ד בארץ הקודש.

ומה אומר לכם ידידיי היקרים, באם הפתגם העממי אומר: "אורח לרגע רואה כל פגע", הרי שאנו כמארחים ראינו במספר שעות אורח שהותיר רושם חיובי עז על מגוון המתפללים, תפילתו מכל הלב בכוונה ראוייה, הצטרפותו כזקן ורגיל למנגינות שנוגנו על ידי בעל התפילה והמתפללים, דברי התורה והברכה שהשמיע בעת ההתוועדות שהתקיימה לאחר התפילה במקום.  כל אלו ועוד פרטים רבים שעין חדה שמה ליבה אליהם, הותירו עלינו טעם של עוד.

ר' דוד היקר! תרשה לי לצטט מדבריך בהתוועדות אצלנו בבית הכנסת: "הרבי הוא רבי שדאג לא רק לחסידיו, לא רק למקורביו, אלא לכל יהודי באשר הוא, ודווקא כשבחו"ל מקום משכנו של הרבי קוראים בתורה את פרשת קרח המהווה סמל למחלוקת שלא לשם שמים, כמשקל נגד מציינים אנו את ההילולא של הרבי גדול הדורות, המהווה סמל לאחדות העם, ודווקא לשם שמים. זכות גדולה ונפלאה נפלה בחלקי לשרת את תושבי "כפר חב"ד", וחובה וזכות היא לי לסייע לתושבי הכפר להיות הסמל והדוגמה החיה לתושבי הארץ כולה, לחיים של אחדות, חיים של אהבה הדדית בין התושבים ומנהיגי הציבור השונים, וכפי שלימד אותנו הרבי שחסידים הינם פנסאים, וכפנסאים עלינו להאיר את הסביבה.

המשנה בפרקי אבות אומרת: "קנה לך חבר", אתה ר' דוד יפרח היקר קנית לך חברים ומעריצים בשכונת הרבי, וככאלו הננו מצפים שוב לבואך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.