יום ב' תמוז ה׳תשפ״ב 01.07.2022

שליח הרבי שנפצע בתאונה קשה באוקראינה: "היו ניסים גדולים"

אחרי שהוטס ארצה לקבלת טיפול רפואי, בעקבות תאונה קשה שעבר עם משפחתו בדרך לעיר שליחותו בצ'רנוביץ' שבאוקראינה, מגולל הרב מנחם מענדל גליצנשטיין, בראיון לתכנית 'ליל שישי' ב-COL - את הניסים
שליח הרבי שנפצע בתאונה קשה באוקראינה:
במרכז: הרב גליצנשטיין

שליח הרבי בצ'רנוביץ' שבאוקראינה, הסמוכה לגבול רומניה, שחווה תאונת דרכים קשה בשבועות האחרונים והוטס ארצה לקבלת טיפול רפואי - התראיין הערב (חמישי) בתכנית 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי ברדיו COL.

הרב גליצנשטיין סיפר כי "הייתה תאונה לא פשוטה אבל ברוך השם היו ניסים גדולים ונכון להיום כולם כבר השתחררו מבית הרפואה ואנחנו בצעדים אחרונים בדרך לרפואה שלימה".


להאזנה לתכנית המלאה >>


השליח גולל את אשר התרחש. "היינו אז בדרך חזור לעיר השליחות מ-770, מהרבי. אצל הרבי היינו באותה תקופה כדי להשתתף בחתונה של אחד המקורבים שלנו.

"מדובר במקורב שגדל אצלנו ובחלוף השנים נכנס ללמוד בישיבת 'הדר התורה' בקראון הייטס. הוא הגיע בקשרי השידוכין ולכבוד החתונה שלו נסענו עם כל המשפחה לרבי.

"זה היה שבוע שבו שאבנו כוחות להמשך עבודת השליחות. במהלך השהות אצל הרבי אספנו באחד הימים מקורבים שלנו שגרים בניו יורק באוהל, זה היה מיוחד מאוד".

התאונה כאמור התרחשה בדרך לצ'רנוביץ'. "בתאונה איבדתי את ההכרה לשניות אחדות ואחרי זה התעוררתי", שיחזר הרב גליצנשטיין. "סיפרו לי שכלב גדול רץ לכיון הרכב, לא רציתי לפגוע בו אז סטיתי הצידה והייתה שם גדר שהתנגשתי בה. כך סיפרו.

"לקח חצי שעה עד שהגיע אמבולנס. היה הרבה מתח ופחד, אין שם שירותי רפואה הולמים. מיד שיגרנו דיווח לאוהל, לרבי. הרב שלומי פלס דאג לטיסה רפואית לארץ וב"ה כבר ביום חמישי היינו בארץ בתל השומר".

בהמשך הראיון גולל הרב גליצנשטיין את הפעילות בעיר האוקראינית, בצל המלחמה, בשבועות האחרונים, וסיפר על פעילות הבית חב"ד בעירו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.