מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשפ״ב 30.06.2022

28 שנה לג' תמוז, הצלם של הרבי והשליח שנפצע והוטס לישראל

השליח הראשי לתאילנד על התנופה אחרי ג' תמוז, המשפיע בישיבה בלוד על הדור "שלא ראה ושמע", הצלם שלכד אלפי תמונות של הרבי והשחקן שמנגיש את המבצעים לישראלים • וגם: השליח שנפצע באוקראינה מדבר
28 שנה לג' תמוז, הצלם של הרבי והשליח שנפצע והוטס לישראל
תמונות: ארכיון COL

כמדי ליל שישי באתר COL: תכנית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי, עמוסה בתוכן חסידי ואקטואלי לסוף השבוע.

הפעם תוכנית ברוח התוועדות לרגל ג' תמוז, יום ההילולא ה-28 של הרבי.

איך ממשיכים בשליחות לאחר ג' תמוז תשנ"ד? ומה הטיפ לשליח הצעיר והנמרץ שרוצה להפוך את העולם? נשוחח עם השליח הראשי בתאילנד, הרב יוסף חיים קנטור, שידבר על שליחות ותנופת שליחות דווקא לאחר ג' תמוז, וגם, על המשמעות המלאה של המושג-שליחות.



בהמשך נדבר עם המשפיע בישיבת תומכי תמימים המרכזית בלוד, הרב שמעון גופין, שידבר על הפלא של הדור החדש של התמימים, שלמרות שלא ראה את הרבי, חי את הרבי, מתעמק ומפיץ את תורתו, ומתמיד במבצעים הקדושים של הרבי.

בהמשך, נתוועד עם הצלם אלי יונה שתיעד במצלמתו את הרבי בשנות האור באמצעות אלפי תמונות של הרבי שממשיכות לחיות ולהחיות את קהל אנ"ש והתמימים, על ההגעה המופלאה שלו לחצר הרבי ולתיעוד הצמוד, כמו גם על מערכת היחסים שלו עם שאר הצלמים בחצר הרבי שהתחרו אף הם על 'התמונה' של הרבי.

ממש בשעות אלה מופץ בוואטסאפ סרטון מושקע מבית יהדותון בהפקת חברת עולם ומלואו, שיצא ערב יום ההילולא על דמותו של הרבי. יהיה כאן השחקן עודד מנסטר שמזוהה עם ערוץ יהדותון בשנים האחרונות, המנגישה את חגי ישראל ומושגים ביהדות לרבבות ואלפים. השחקן ידבר על השפעת המדיה בעידן החדש וגם על החינוך שקיבל בבית כשדמותו של הרבי נוכחת תמיד ברקע.

לפני כשבוע השליח בצ'רנוביץ הרב מנחם מענדל גליצינשטיין נפצע יחד עם בני משפחתו בתאונה מחרידה בקרפטים. תוך שעות הם הובאו ארצה בטיסת חילוץ רפואית להמשך טיפול והחלמה, אנחנו נתעניין במצבם ונשמע ממנו על המלחמה באוקראינה שירדה לבנתיים מסדר היום בישראל בצל הפוליטיקה והפלת הממשלה, ועל התוכניות לעתיד בשליחות, חרף הכאוס המלחמתי בעיר.

לסיום, הזמר והיוצר, המוסיקאי עדי גביסון, יספר על סיפור התקרבותו ליהדות ולחב"ד, על השכנות בחיפה עם המשפיע הרב ראובן דונין ע"ה, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו.

בין לבין נשמיע מניגוני הרבי וקטעים משיחות של הרבי, כמו גם קטעים מארכיון האתר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.