| יום כ"ט סיון ה׳תשפ״ב 28.06.2022

ספר חדש: חלק נוסף של "מעט מן האור"

האם ליעקב אבינו היו שוורים? למה רוב הגרים לאורך הדורות, הם מבני עשיו ולא מבני ישמעאל? מה עומק המשל של הזאב השועל והבאר? האם יוסף הצדיק האריך ימים או לא?
ספר חדש: חלק נוסף של

האם ליעקב אבינו היו שוורים? למה רוב הגרים לאורך הדורות, הם מבני עשיו ולא מבני ישמעאל? מה עומק המשל של הזאב השועל והבאר? האם יוסף הצדיק האריך ימים או לא? למה אצל כל זוג טרי אומרים את אותו נוסח "שבע ברכות", למרות שלבטח יש הבדלים בין אחד לשני? מה הסיבה לכך שהבל בחר להיות דווקא רועה צאן, ולא כל עיסוק אחר?

נושאים אלו, ועוד רבים אחרים, מכונסים יחד לספר החדש "מעט מן האור" שר' אלי' וולף הוציא לאור בימים אלו.

שני הספרים הקודמים שהרב וולף ערך, "מעט מן האור" על פרשיות התורה, ו"מעט מן האור" על מועדי ישראל, הודפסו כמה פעמים בשל הביקוש הרב שלהם - וכעת לרגל שמחת החתונה בביתו, הוציא לאור כרך נוסף בסדרה: "מעט מן האור" על פרשיות חומשים בראשית ושמות.

בספרים אלו יש על כל פרשה מפרשיות השבוע ועל כל מועד ממועדי ישראל הכלליים ומיומא דפגרא של לוח השנה החב"די, שני רעיונות מתורתו של הרבי, כתובים בשפה בהירה ונגישה.

ספרים אלו משמשים שלוחים רבים כחומר לשיעורי-תורה, לדרשות בפני הציבור, ומקורבים רבים רכשו אותם עבור עצמם כדי להתבסם מאור תורתו של הרבי, ובשפה קלה ומובנת להם.

בימים אלו, כאמור, יצא לאור כרך חדש של ספרים אלו, בן כ-240 עמוד, המאגד שתי רעיונות מתורתו של הרבי על כל פרשיות החומשים בראשית ושמות. 

בספרים אלו הרעיונות של הרבי מלוקטים מכל ים תורתו של הרבי, מספרי הלקוטי שיחות, ההתוועדויות, שיחות קודש, אגרות קודש, מאמרים ו'רשימות'. 

את הספר החדש ניתן לרכוש בהוצאת הספרים קה"ת בכפר חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.