מנדי ברגר | יום כ"ט סיון ה׳תשפ״ב 28.06.2022

ביקור נדיר: יו"ר המל"ח הרב קרינסקי סייר במוסדות חב"ד ברלין

מזכירו של הרבי ויו"ר ה'מרכז לענייני חינוך', הרב יהודה קרינסקי, מקיים כעת סיור מקיף במוסדות חב"ד בברלין - גרמניה, כשהוא מלווה ברב העיר ושליח הרבי, הרב יהודה טייכטל, ואנשי הצוות הבולטים
ביקור נדיר: יו

מזכירו של הרבי ויו"ר ה'מרכז לענייני חינוך', הרב יהודה קרינסקי, מקיים כעת (שלישי) סיור מקיף במוסדות חב"ד בברלין - גרמניה, כשהוא מלווה ברב העיר ושליח הרבי, הרב יהודה טייכטל, ואנשי הצוות הבולטים

מוסדות חב"ד בברלין כוללים קמפוס ענק בלב העיר, ובו בית כנסת גדול המשרת את יהודי העיר, בית דין צדק, כולל תורה, אולם הרצאות, שיעורים והתוועדויות, מסעדה כשרה, ועוד שורת מוסדות. בנוסף, בסמיכות, שוכן מבנה גדול ובו מעצמת החינוך של חב"ד ברלין, בתי ספר לבנים ולבנות, גני ילדים ומעונות. 

פרק נוסף בסיור, יהיה ביקור אצל מאות היתומים הפליטים מאודסה, שהגיעו לברלין במבצע הצלה מיוחד של השלוחים שמגדלים אותם הרב אברהם וולף ורעייתו השליחה. הרב וולף ילווה את הביקור של מזכיר הרבי ויספר על חייהם החדשים של היתומים. בערב, ישתתף הרב קרינסקי בחתונה מרגשת לשני פליטים מאודסה שגדלו בבית היתומים. 

הרב קרינסקי צפוי גם לבקר בקמפוס החינוכי הענק ההולך ונבנה בימים אלו, בתמיכת ממשלת גרמניה. הקמפוס צפוי להעצים במימדים אדירים את מוסדות החינוך של חב"ד בברלין בראשות הרב טייכטל.

צפו בוידאו:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.