ישראל היום | יום כ"ט סיון ה׳תשפ״ב 28.06.2022

המחלוקת על תאריך הבחירות: הפטור מוויזה לארה"ב יידחה

המחלוקות הקשות בין האופוזיציה לקואליציה על תאריך הבחירות צפויות להביא לעיכוב ממושך בקבלת הפטור מוויזה לישראלים שיוצאים לארה"ב.
המחלוקת על תאריך הבחירות: הפטור מוויזה לארה

המחלוקות הקשות בין האופוזיציה לקואליציה על תאריך הבחירות צפויות להביא לעיכוב ממושך בקבלת הפטור מוויזה לישראלים שיוצאים לארה"ב.

על פי לוח הזמנים שסוכם בין שרת הפנים איילת שקד ושגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס - במהלך 2023 ישראל תיכנס לתוכנית הפטור מוויזה. אך כדי שהדבר יקרה, ישראל נדרשה לבצע שורה של צעדים, ביניהם אישור שני חוקים בכנסת, שהם הכרחיים מבחינתה של ארה"ב.

ל"ישראל היום" נודע כי נתניהו העביר לאמריקנים מסר, שלפיו לא ימנע את אישור החוקים. אך בשל המשבר, החוקים לא צפויים לעבור עד שתוקם ממשלה חדשה, לאחר הבחירות. החוקים המדוברים לא נכנסו להסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה, ולכן בשלב זה - אין להם רוב בכנסת.

בסביבת שקד זועמים על נתניהו, ואומרים כי הסירוב שלו לאשר את החוקים יפגע בכל אזרחי ישראל. "זה לא עניין של ימין ושמאל או של קואליציה ואופוזיציה. כל אזרחי המדינה רוצים את הפטור מוויזה וייהנו ממנו. לא ייתכן שהאופוזיציה מטרפדת את החוקים החשובים האלה", אמרו בסביבת שקד.

בליכוד דוחים את הטענות, ואומרים כי הם לא מעכבים את החוקים. "יש משא ומתן עם הקואליציה, ואנו מצפים להסכמות. אם הקואליציה תבוא לקראתנו - אנחנו נבוא לקראתם, בדיוק כמו בחוק המטרו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.