צביקה קעניג | יום כ"ד סיון ה׳תשפ״ב 23.06.2022

נחנך 'מרכז חסד אירופאי' בעיר טביליסי בגיאורגיה

"מרכז החסד האירופאי" המופעל על ידי "מרכז רבני אירופה" (RCE) חנך השבוע סניף נוסף להשאלת ציוד רפואי. הסניף נחנך בעיר טביליסי בגיאורגיה והוא הסניף ה-26 בסניפים שהוקמו על ידי "מרכז רבני אירופה" בשנתיים האחרונות 
נחנך 'מרכז חסד אירופאי' בעיר טביליסי בגיאורגיה

"מרכז החסד האירופאי" המופעל על ידי "מרכז רבני אירופה" (RCE) חנך השבוע סניף נוסף להשאלת ציוד רפואי. הסניף נחנך בעיר טביליסי בגיאורגיה והוא הסניף ה-26 בסניפים שהוקמו על ידי "מרכז רבני אירופה" בשנתיים האחרונות לרווחת הקהילות היהודיות באירופה בניצוחו של סמנכ"ל "מרכז רבני אירופה" הרב יוסף ביינהקר.

את הסניף ינהל הרב  של הקהילה היהודית בטביליסי הרב מאיר קוזלבסקי, ובחנוכת המרכז השתתפו שגריר ישראל וצוותו, ראשי האירגונים היהודיים בעיר יחד עם מנכ"ל "מרכז רבני אירופה" הרב אריה גולדברג סמנכ"ל המרכז הרב יוסי ביינהקר ויועץ השיווק ר' איתן דובקין

"מרכז החסד האירופאי"  יהיה חלק ממוסדות החינוך והחסד בטביליסי בו יוכל כל המעוניין לשאול מגוון גדול ועשיר של ציוד רפואי מיום הלידה ועד 120 לאורך ימים שנתרם על ידי "מרכז רבני אירופה". 

בפתיחת "מרכז החסד האירופאי" השתתפו יהודים מקומיים רבים לצד שגריר ישראל בגיאורגיה, נציגי העירייה המקומית, אישים נכבדים וראשי אירגונים יהודיים. 

יו"ר "מרכז רבני אירופה הרב מנחם מרגולין ציין בדברי הברכה ששלח את המסירות המופלאה של הרב קוזלבסקי לקהילה היהודית בטביליסי ואת העמל הרב שהוא משקיע כדי להבטיח את המשך ההתפתחות שלה. 

הרב מאיר קוזלובסקי הודה בדברי הברכה שנשא לראשי "מרכז רבני אירופה" על היוזמה המבורכת ואמר כי "מרכז החסד האירופאי" מעניק תנופה מבורכת לפעילות בקהילה. "כל תושב בטביליסי יודע שאם הוא זקוק לציוד רפואי שעולה כסף רב יכול להגיע אלינו ותמורת פקדון סמלי יקבל בהשאלה ציוד שיסייע לו".

"מרכז החסד האירופאי" שהוקם ביוזמת "מרכז רבני אירופה" , נטל על עצמו פתיחת 50 מרכזים להשאלת ציוד רפואי ב-50 ערים באירופה. המיזם החל לפעול בסמוך להתפרצות נגיף הקורונה במטרה לדאוג ליהודי אירופה הזקוקים למכשור רפואי. כל סניף ברחבי הקהילות כולל ציוד רפואי המותאם מגיל לידה ועד שיבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.