שלמה מן | יום כ"א סיון ה׳תשפ״ב 20.06.2022

"כבר 11 שנה אני מחפש אותו": מפגש מפתיע ומרגש בהתוועדות

חודש לפני נסיעתו לרבי, הסטודנט מרחובות חיפש את החסיד שהצית את נשמתו לראשונה בונציה, בטיול משפחתי לפני 11 שנה • אתמול הוא מצא אותו ליד הבית שלו • בשיחה עם COL, מספר מעין טימסטיט על הרגע המפתיע
גרוס וטימסטיט (ושופר בידו בימנית). מימין: לפני 11 שנה, משמאל: אמש

מפגש מפתיע ומרגש אירע אמש (ראשון), בהתוועדות חסידים שהתקיימה ברחובות, בביתו של הרב יחיאל גלוכובסקי, שליח הרבי בשכונת פארק המדע בעיר, ורב בית הכנסת חב"ד לצעירים ברחובות, לרגל יום הולדתו.

מעין טימסטיט, צעיר מקומי, סטודנט שקבע את משכנו בעיר בשנים האחרונות, נעמד בעיצומה של ההתוועדות וסיפר לקהל על המפגש הראשון שהיה לו עם חסיד חב"ד, שפעל בשליחות בחוץ לארץ.

כשסיים, הפתיע את המתכנסים ואמר כי בתקופה האחרונה, מאז שהחל להתקרב יותר ויותר לחב"ד, הרהר בינו לבין עצמו היכן יוכל לפגוש שוב את אותו חסיד שהצית את נשמתו.

"ובכן", אמר טימסטיט לקהל, "החסיד הזה נמצא כאן". הוא הצביע על האברך ר' יוסף חיים גרוס, חבר בקהילת הצעירים של אנ"ש ברחובות.


מפגש אחרי 11 שנה. טימסטיט וגרוס, אמש בהתוועדות


זה היה רגע מרגש שלווה במחיאות כפיים סוערות מצד הקהל המופתע. השניים, טימסטיט וגרוס נעמדו והצטלמו באופן דומה לתמונה שהשתמרה אצל טימסטיט מלפני 11 שנה, כאשר טימסטיט אוחז בשופר בידו.

בשיחה עם COL, סיפר טימסטיט: "זה היה לפני 11 שנה. הייתי בונציה, בחופשה משפחתית. אחרי שבוע בעיר פגשתי לפתע בחור חב"די, לבוש בכובע וחליפה, שופר בידו, ומחפש יהודים בשביל לתקוע להם בשופר.

"הופתעתי. זה היה אחרי שבוע שלא ראיתי יהודים וישראלים. בחו"ל ישנה אווירה של חולין. נהגתי להסתיר את הכיפה בכובע ולהחביא את הציציות. אבל אותו בחור חב"די הלך עם כל ה'לבושים'.

"זה מאוד השפיע עליי. התחברנו מאוד. הוא היה החסיד חב"ד הראשון שפגשתי. לימים עברתי להתגורר ברחובות והתקרבתי לשליח בקמפוס הרב ישראל חממי".


ההתוועדות בביתו של שליח הרבי הרב יחיאל גלוכובסקי (צילום: מנחם פוקסמן)


בעוד כחודש מתכנן טימסטיט לנסוע לחצרות קודשנו, לראשונה בחייו. "בשנה שעברה", הוא מספר ל-COL, "הייתי בציונו של אדמו"ר הזקן. אני זוכר שמאז, במסגרת ההכנות לנסיעה לרבי, נזכרתי הרבה בנסיעה הזו לאיטליה.

"אמרתי לעצמי, אני רוצה לפגוש את אותו חסיד, אותו בחור שהתהלך בשופר והיה הראשון שקירב אותי. רציתי להראות לו איך בזכות הדברים שעשה, התקרבתי גם אני אל הרבי.

"אתמול, רגע לפני שיצאתי מההתוועדות, ראיתי אותו נכנס. זיהיתי אותו מיד. לא התאפקתי ושיתפתי את הקהל בסיפור שלנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.