מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשפ״ב 16.06.2022

כן ירבו: עשר הערים המובילות את מפת השליחות בארץ הקודש

עיר הבירה ירושלים מובילה עם 64 שלוחים, רחובות סוגרת את הרשימה עם מספר מרשים של 22 שלוחים המפוזרים ברחבי שכונותיה • לרגל כינוס השלוחים: שבועון "כפר חב"ד' עם נתני הערים המובילות במספר הכי גבוה של שלוחים
כן ירבו: עשר הערים המובילות את מפת השליחות בארץ הקודש
צילום רקע: מענדי קורנט

72 משפחות חב"דיות יצאו בשנה האחרונה לשליחות ביעדים שונים ברחבי ארץ הקודש, כך התבשרו השלוחים במהלך הכינוס הארצי שנחתם באמצע השבוע במלון ניר עציון. השלוחים החדשים מצטרפים למעל אלף משפחות שלוחים, הפזורות ממטולה ועד אילת. יצוין כי מדובר במספר הגבוה ביותר של משפחות שלוחים שמצטרפות בשנה אחת לצבא השלוחים החב"די בישראל.

בשבועות 'כפר חב"ד' פורסמו היום (חמישי) נתונים עדכניים ונוספים החושפים את עשר הערים המובילות את מפת השליחות בארץ.

הנתונים מציגים את הערים עם הכמות הגדולה ביותר של השלוחים הרשומים במסגרת של צעירי אגודת חב"ד.

עיר הבירה ירושלים שבה מתגוררים קרוב למיליון, מובילה את טבלת הנתונים עם 64 שלוחים, כן ירבו. לאחריה, העיר תל אביב, ובה חצי מיליון תושבים, עם 52 שלוחים.  העיר נתניה (210,000 נפשות) עם 41 שלוחים,  חולון (קרוב ל־200 אלף תושבים) 33 שלוחים, ראשון לציון (רבע מיליון תושבים) עם 33 שלוחים, אשקלון (133,000 תושבים) 31 שלוחים.

הערים הבאות הן: באר שבע (מעל 200,000 תושבים) עם 28 שלוחים, חיפה (קרוב ל־300,000 תושבים) עם 27 שלוחים וחדרה (קרוב ל־100,000 תושבים) עם 24 שלוחים. העיר רחובות (150,000 תושבים לערך) סוגרת את הרשימה עם 22 שלוחים.

כינוס השלוחים הארצי בארגון צעירי חב"ד, גיבש את שלוחי הרבי לשלושה ימי התעלות מרוממים, והעניק להם את מגוון הכלים להמשך עבודת השליחות. זאת באמצעות סדנאות מקצועיות, הרצאות, והתוועדויות חסידיות עם טובי הרבנים והמשפיעים.

במהלך ימי הכינוס נערכו מושבים ופאנלים במגוון תחומים עם שלוחים מכל רחבי הארץ, שמעניקים לאחיהם את הכלים הטובים ביותר להרחבת השליחות, כפי שהועיד המשלח הרבי.



הכינוס נערך תחת הכותרת "התקשרות", ובמהלך הכינוס ניתן דגש מרכזי להחדרת מסרי השליחות של המשלח ולזכות המיוחדת של צבא שלוחי הקודש שליט"א להימנות על 'לגיונו של מלך', בהפצת תורה וחסידות לאחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם, לצד הפעלת מערך של חסד וסיוע לכל יהודי.

כחלק מהמאמצים של צעירי חב"ד להרחיב את מפעל השליחות בארץ הקודש ולעבות את מרחב הפעילות, נחשף בכינוס סקר מיוחד הקשור בעבודת השליחות. "נעשתה מלאכת מחשבת לנצל כל רגע בכינוס", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "הכינוס מהווה עבור השלוחים מטען רב־עוצמה שמחיה מחדש את ההתלהבות במשימת השליחות שהטיל עלינו הרבי".

מושב ייחודי נוסף נערך תחת הכותרת "שו"ת בהלכה - שאלות אקטואליות ומעשיות בחיי השליחות". לצד כלל המושבים החסידיים, כאמור, התקיימו גם הרצאות מיוחדות ובהן יועצים מומחים במגוון תחומים שהעניקו לשלוחים טיפים מקצועיים.

מושב הנעילה עסק בהכנות לשבת הקהל ובמאמצים להבאת הגאולה, וזאת באמצעות הרחבת פעילות השליחות בכל התחומים, כפי שהוצגו במושב הייחודי שחתם שלושה ימים גדושים ועמוסים בתוכן חסידי שכל כולו שליחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.