מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשפ״ב 16.06.2022

לקראת ג' תמוז: בנות חב"ד ילמדו ויעסקו ב"בסיס" החסידי שלהן

הנהלת "בנות חב"ד", הפועל תחת "ארגון נוער חב"ד", הכריז על מבצע ענק לאלפי הבנות ברחבי הארץ, לקראת ג' תמוז • "זה הבסיס". כך נקרא המבצע, במסגרתו תלמדנה הבנות בין היתר את השיחות "הבסיסיות" של הרבי מן השנים הראשונות לנשיאות • כל הפרטים
לקראת ג' תמוז: בנות חב
בנות חב"ד. אילוסטרציה

בשבוע הבא יחלו בנות חב"ד, בכל רחבי הארץ, להתכונן לקראת יום ההילולא ג' תמוז, במסגרת מבצע ארצי ענק, רווי בלימוד תורתו של הרבי, ביוזמת "בנות חב"ד", הפועל תחת "ארגון נוער חב"ד".

"מדובר במבצע שבסיומו תגענה אלפי הבנות מוכנות יותר לקראת היום הגדול והקדוש", אומרים בהנהלת 'בנות חב"ד'. "במהלך המבצע יעמיקו הבנות בשיחות של הרבי הנוגעות לחיי היום יום, וגם יזכו בפרסים".

המבצע החדש עוסק בשיחות הרבי מהשנים הראושנות לנשיאות. "זה הבסיס" - כך נקרא המבצע.

"בשיחות של הרבי, המופיעות בכרכים הראשונים של סדרת 'תורת מנחם', התייחס הרבי להתקשרות לצדיק אחרי הסתלקותו. יש בדברים הללו רעיונות נפלאים ומסרים רלוונטים לכל אחד ואחת בשנים האחרונות, אחרי ג' תמוז", אומרים ב'בנות חב"ד'.

"השיחות הללו הן הבסיס שעליהן מושתתים חיינו בעשרים ושמונה השנים האחרונות. כעת הבנות יעמיקו בשיחות הללו וילמדו קטעים רבים מהם בצורה מסודרת".

מלבד לימוד שיחות הרבי, שיתחלקו לפי לימוד יומי, תקבל כל בת על עצמה החלטה טובה עד לג' תמוז, כדי להגיע מוכנה יותר ליום הגדול והקדוש. בנוסף הבנות תשתתפנה בהתוועדויות ג' תמוז וכן ילמדו שיחה ייעודית של הרבי בשיחת ג' תמוז.

בהנהלת 'בנות חב"ד' הודיעו כי יוגרלו ביו המשתתפות שוברי רכישת מתנות בשווי מאות שקלים, וכן מלגה שתממן חלק מכרטיס נסיעה אל הרבי.

"מטרת  המבצע היא להוסיף בהתקשרות הבנות הצעירות לרבי", אומרים ב'ארגון נוער חב"ד', "ובעזרת השם נזכה עוד לפני ג' בתמוז לחזות בזיו נועם פניו של הרבי, פה למטה מעשרה טפחים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.