מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשפ״ב 14.06.2022

בעקבות זיהוי גופת ספיר נחום הי"ד: גל פניות ל'יד לאחים'

מאז פרסום ההודעה הרשמית של המשטרה על מציאת גופת הנעדרת ספיר נחום הי"ד שככל הנראה נרצחה בידי ערבי שעמו הייתה בקשר, זורמות אל מוקד החירום של יד לאחים עשרות רבות של פניות לעזרה, מצד הורים ובני משפחה של נערות ונשים הנמצאות במצב דומה, בבקשה דחופה לעזרה לחילוצן מהקשר ההרסני המביא לידי סכנת חיים ברורה
בעקבות זיהוי גופת ספיר נחום הי
רכב החילוץ בפעולה. צילום: יד לאחים

מאז פרסום ההודעה הרשמית של המשטרה על מציאת גופת הנעדרת ספיר נחום הי"ד שככל הנראה נרצחה בידי ערבי שעמו הייתה בקשר, זורמות אל מוקד החירום של יד לאחים עשרות רבות של פניות לעזרה, מצד הורים ובני משפחה של נערות ונשים הנמצאות במצב דומה, בבקשה דחופה לעזרה לחילוצן מהקשר ההרסני המביא לידי סכנת חיים ברורה.

בעקבות זאת, מוקד החירום תוגבר באופן מידי בטלפניות נוספות שיוכלו לתת מענה לכלל הפניות. מיד לאחים נמסר כי המוקד ימשיך להיות מתוגבר גם בימים הקרובים.

לצד העברת פרטי הפונים להמשך טיפול העובדות הסוציאליות, העובדות בפריסה ארצית נרחבת ולידי מחלקת הבטחון ביד לאחים המוציאה אל הפועל את מבצעי החילוץ וההצלה – מדריכות ההורים של הארגון יוצרות קשר עם הפונים על מנת ללוות אותם בהליך המצפה להם.

ביד לאחים מאשרים כי בחודש וחצי האחרון, מאז גל הפיגועים הרצחניים ברחבי הארץ חלה עליה תלולה בפניות לעזרה. ההודעה על היעדרה של ספיר לפני כשבועיים הביאה גם היא לעלייה נוספת בפניות. בעקבות זאת גייסו בארגון כבר בשבוע שעבר עובדות סוציאליות חדשות שיעזרו ללוות ולטפל בבנות לסיום מוצלח ומהיר של החלק האפל בחייהן ולשיקומן האישי לאחר החילוץ.

פניות נוספות שהגיעו הערב למוקד החירום היו ממוסדות חינוך שביקשו לשריין בהקדם הרצאות הסברה ומניעה מאת עובדות סוציאליות של הארגון שבמהלכן ניתן הסבר מוחשי למסוכנות שבקשרים אלו. בד בבד התקבלו גם טלפונים של יהודים טובים שביקשו לתרום לפעילות פדיון שבויים של יד לאחים לעילוי נשמתה של ספיר נחום הי"ד ולחיזוק הפעילות.

*

לתרומה לפדיון שבויים: באתר המאובטח של הארגון >>> או  בטל: 03-6154100

*

לפנייה ישירה למוקד יד לאחים חייגו כעת 9234*
לפנייה במייל באופן דיסקרטי - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.