מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשפ״ב 13.06.2022

עשרות מאנ"ש למדו בנחל'ה איך להרוויח מיליון שקלים עד גיל 65

בבית הכנסת המרכזי בשכונת נחלת הר חב"ד התקיימה אתמול סדנה של הכלכלן החב"די שחר וולף, בה נתן כלים פרקטיים למשתתפים איך להגיע לגיל 65 עם מיליון שקל בבנק בהשעה נמוכה • COL מגיש תיעוד
עשרות מאנ
תמונות: באדיבות המצלם

קרוב למאה חסידי חב"ד התכנסו הלילה בבית הכנסת המרכזי בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי לסדנה כלכלית ייחודית, שאורגנה בידי "ועד נחלת הר חב"ד" בשיתוף עם מיזם "פרנסה בהרחבה".

מטרתו של מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד, בראשותו של הרב יוסף יצחק אהרונוב, הוא לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש בהכוונה תעסוקתית בהכשרות מקצועיות ובפתרונות תעסוקה. בתקופה הקרובה יתרחב המיזם בנחלת הר חב"ד, ביוזמת ה'ועד' המקומי'.

אתמול, כאמור, נערכה סדנה ראשונה לציבור הרחב, שאותה העביר הכלכלן החב"די שחר וולף. בכלכלה נתן וולף כלים פרקטיים למשתתפים לרווחה כלכלית ויישום מיידי, והדריך איך להגיע לגיל מבוגר עם מיליון שקל בבנק בהשעה נמוכה.

הרב שולם רוזן המרכז את מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד אומר: "כיום היציאה וההימצאות במקום עבודה דורשת הכוונה עמוקה - מה מתאים לאברך היוצא לשוק התעסוקתי, באיזה הכשרות לבחור ובאיזה כלים כדאי להשתמש כדי לעלות ולהתקדם בתחום עבודתו. זוהי מטרתנו לתת כלים לאנ"ש. ועל כך ישר כוח רב לוועד נחלת הר חב"ד שעומלים רבות בעניין זה".

לדברי יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב: "ההקפדה של אגו"ח לפעול בקהילות אנ"ש להסתדרות בעניני הפרנסה ביחד עם עסקני אנ"ש בכל מקום, כפי הוראת הרבי בנושא זה, היא סוד ההצלחה, המיזם מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון המקומיים, שהופכים לחלק מ'פרנסה בהרחבה'. ועל כך תודתנו לוועד נחלת הר חב"ד – ולמזכיר הוועד ר' הרצל מימון שעמלים רבות בעבודת הקודש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.