יום י"ג סיון ה׳תשפ״ב 12.06.2022

לגיונו של מלך: כינוס שלוחי הרבי ברחבי ארץ הקודש - יוצא לדרך

במהלך ימי הכינוס שנערך על ידי צעירי אגודת חב"ד, ייערכו מושבים ופאנלים עם שלוחי הרבי מכל רחבי הארץ, במגוון תחומים, לצד הרצאות עם אנשי מקצוע מובילים, שיתנו לשלוחים את הכלים הטובים ביותר להרחבת השליחות
לגיונו של מלך: כינוס שלוחי הרבי ברחבי ארץ הקודש - יוצא לדרך
צילומים: מענדי קורנט

שלוחי הרבי בארץ הקודש מתכנסים החל משעות הצהריים במלון ניר עציון בצפון לכבוד כינוס השלוחים השנתי המאורגן על ידי צעירי אגודת חב"ד. מטרתו של הכינוס לגבש את השלוחים לשלושה ימי התעלות מרוממים, ולהעניק להם את מגוון הכלים להמשך עבודת השליחות, וזאת באמצעות סדנאות מקצועיות, הרצאות, והתוועדויות חסידיות עם טובי הרבנים והמשפיעים שליט"א. 

במהלך ימי הכינוס, ייערכו מושבים ופאנלים עם שלוחים מכל רחבי הארץ, במגוון תחומים, שיעניקו לאחיהם את הכלים הטובים ביותר להרחבת השליחות, כפי שהועיד הרבי. 

צבא השליחות בארץ הקודש מונה למעלה מאלף שלוחים הפרוסים בכל רחבי הארץ - ממטולה ועד אילת.

הכינוס ייערך תחת הכותרת "התקשרות", ובמהלך הכינוס יינתן דגש מרכזי להחדרת מסרי השליחות של המשלח ולזכות המיוחדת של צבא שלוחי הקודש שליט"א להימנות על 'לגיונו של מלך', בהפצת תורה וחסידות לאחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם, לצד הפעלת מערך של חסד וסיוע לכל יהודי. 

כחלק מהמאמצים של צעירי חב"ד להרחיב את מפעל השליחות בארץ הקודש ולעבות את מרחב הפעילות, ייחשף בכינוס סקר מיוחד הקשור בעבודת השליחות. מושב ייחודי נוסף ייערך תחת הכותרת "שו"ת בהלכה - שאלות אקטואליות ומעשיות בחיי השליחות".

לצד כלל המושבים החסידיים, כאמור, יתקיימו גם הרצאות מיוחדות, ובהם יועצים מומחים במגוון תחומים יעניקו לשלוחים טיפים מקצועיים. 

מושב הנעילה יעסוק בהכנות לשבת הקהל ובמאמצים להבאת הגאולה, וזאת באמצעות הרחבת פעילות השליחות בכל התחומים, כפי שיוצגו במושב הייחודי שיחתום שלושה ימים גדושים ועמוסים בתוכן חסידי שכל כולו שליחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.