מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשפ״ב 09.06.2022

סיום מבצע 'מתנת הבנים' בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' בני ברק

הזאל בישיבת תומכי תמימים בבני ברק לבש חג, לרגל אירוע סיום מבצע מתנת הבנים שהתקיים כהכנה ומתנה לרבי לרגל י"א ניסן 120 שנה ונמשך עד אחרי בין הזמנים של חג הפסח • רבני הישיבה והשכונה נשאו דברים, חסידים ומקורבים הגיעו ונטלו חלק בחגיגה התורנית • COL עם סיקור ותיעוד
סיום מבצע 'מתנת הבנים' בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' בני ברק
צילום: שמואל עמית

בפתח האירוע הזמין מנחה הערב את הרב יוסף יצחק כץ משגיח הישיבה לסיים את מחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם, הרב כץ שיתף את הקהל בזיכרונותיו מסיומי הרמב"ם, וחזר על שיחת קודש ששמע מפי כ"ק אדמו"ר בשבתו בשבת תחכמוני.

אחריו הוזמן הרב יוסף דוד הלל מנהל בית חב"ד ושליח הרבי בפרדס כץ, הרב הלל הודה תחילה לתלמידים על ההשתתפות המיוחדת במבצע שבועות בבתי הכנסת בשכונה, וציין שהייתה השנה עליה משמעותית בכמות המשתתפים, הרב הלל חזר שיחה של הרבי בעניין 'עלית למרום שבית שבי לקחת מתנות באדם' – ומעלת הקטורת שעצרה את המגיפה, כך גם היום לימוד התורה ולימוד הרמב"ם בפרט מסוגלים לעצירת המגיפות הגשמיות והרוחניות.

בהמשך, צפו התלמידים בווידיאו מושקע בעריכת וועד תלמידי התמימים העולמי, שמסכם שלב אחרי שלב את תכנית המבצע מהחל עד כלה, מציג את הנתונים שבוצעו במהלך החודשים האחרונים ע"י כלל תלמידי התמימים בארץ הקודש. 

הרב מנחם מענדל קנלסקי יו"ר וועד תלמידי התמימים העולמי, שיזם וניהל את המבצע בהתמסרות רבה, נשא דברים והודה לתלמידים על ההשתתפות הרחבה במבצע המיוחד לרגל י"א ניסן 120 שנה!

כיבד את האירוע בהשתתפותו הרב דוד משולם שיינפלד רבה של שכונת קריית הרצוג, שפתח את מחזור ה-42 ברמב"ם, וריגש את הקהל בסיפור אישי לו זכה להיות עד, על מופת שמיימי מהרבי..

משתתפי האירוע זכו להשתתפותו של הרב אהרן שפירא רבה של פרדס כץ שחילק תעודות הוקרה למצטייני מבצע 'מתנת הבנים' ועודד את התמימים להמשיך ביתר שאת בלימוד התורה.

במהלך האירוע נערך סיום מסכת תענית ע"י א' מבחירי התמימים, זאת כחלק מעידוד הנהלת הישיבה והרבנים לסיים מסכתות בלימוד לבקיאות וחלוקת מלגות ותעודות הוקרה לתמימים המסיימים.

בסיום האירוע כל משתתפי מבצע 'מתנת הבנים' קיבל תעודה הוקרה ומלגה כספית כהשתתפות בנסיעה לרבי.

הרבנים שהעניקו לתלמידים את התעודות והמלגות, בירכו אותם להמשך הצלחה בלימוד התורה, לנח"ר כ"ק אדמו"ר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.