מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשפ״ב 09.06.2022

החסידים שכובשים את הרשתות החברתיות, וזינוק פראי במחירים

מהפכת המרצים החב"דים ברשתות החברתיות, שכר השוחטים שעורר סערה לאחרונה, הזינוק הפראי במחירים בעולם התיירות ובטיסות, עליית שכר המינימום העומדת על הפרק, וסיפורו האישי והארוך של החסיד מכפ"ח
החסידים שכובשים את הרשתות החברתיות, וזינוק פראי במחירים
תמונות: ארכיון COL

כבכל ליל שישי באתר COL: תכנית רדיו אקטואלית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

בעומדנו בימי התשלומין לחג השבועות ובבואנו מחג מתן תורה, נשוחח עם השליח הרב שלום מגידמן שעומד בראש מכון 'זרעים', על היקף הפצת המעיינות במסגרת עבודת המרצים שמאוגדים תחת המכון אותו הוא מנהל. על האינטרקציה בין המרצים לגולשים ברשתות החברתיות והתגובות הנלהבות. וגם על ההבדלים בין סרטון קצר לפרשת השבוע שאנחנו מקבלים באמצעות הוואטסאפ, לשיעור וידאו שבועי קבוע שמשודר בערוץ היוטיוב וברשתות החברתיות.

האם שכר השוחטים הוא אכן גבוה כפי שפורסם לאחרונה? והאם הפרמטר הזה הוא זה שמייקר ומכתיב את מחיר הבשר הכשר בישראל? נהיה כאן עם השוחט והבודק הרב ישראל הולצברג מכפר חב"ד שיעשה סדר בדברים ויפריך את הנחות היסוד המוטעות שחוללו סערה רבתי ברשתות החברתיות כשהחרדים מהווים שק חבטות לזעם הציבורי.



התורים בשדה התעופה ארוכים מתמיד, מחירי הטיסות מאמירים, אבל מה קורה בתיירות הפנים בישראל? נהיה כאן עם איש התיירות ר' אריה שפירא, מנכ"ל 'שבת בוקינג', המתמחה בתיירות פנים ובמלונות מהדרין לציבור החרדי בישראל, שידבר על ביקוש והיצע למלונות בכשרות גבוהה בשנים האחרונות, ושאלת השאלות, האם באמת כדאי להזמין כבר עכשיו חופשה משפחתית לקיץ או לחכות לרגע האחרון?

חוק שכר המינימום עבר בקריאה טרומית בכנסת, כשהמשמעות שלה היא עלייה של עשרים אחוזים בשכר השעתי לארבעים ש"ח לשעה. האם זה יעשה טוב לאזרח הקטן? מה המגרעות של החוק הזה ומהן האלטרנטיבות? יהיה כאן עורך הדין ר' איתי יפה, מומחה בדיני עבודה שיסביר למה בזמן של אינפלציה גואה, זה לא הצעד הנכון לעשות, גם כשיוקר המחיה מאמיר לגבהים מטורפים.לסיום, את

ניגון השבת שלו יבחר המוזיקאי הרב טוביה בולטון מכפר חב"ד, שיספר על התהליך שהוביל אותו לחזרה בתשובה לפני חמישים שנה, ועל המפגש הראשון שלו עם הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.